Ekonomija

Modni gigant "H&M" za slabu prodaju krivi loše vreme

Nasuprot tome, vlasnik "Zare" prijavio rast prihoda od 15 odsto za tri meseca
Modni gigant "H&M" za slabu prodaju krivi loše vremeGetty © Hollie Adams / Stringer

Kompanija "Henes end Moric" (H&M) okrivila je loše vreme za pad prihoda u drugom kvartalu. Švedski trgovac na malo i dalje zaostaje za konkurentom "Zarom" u popularnosti među kupcima brze mode.

Nepovoljni vremenski uslovi, uključujući hladan mart, uticali su na prodaju, saopštila je kompanija, dodajući da je jun dobro počeo. Prihod od 57,62 milijarde kruna (5,4 milijarde dolara) u tri meseca do maja bio je manji od procena analitičara.

Slaba prodaja preti da pogorša situaciju sa nagomilanim zalihama koja muči maloprodaju više od šest godina, i dovodi u sumnju sposobnost izvršne direktorke Helene Helmerson da udvostruči prodaju do 2030. godine, piše "Blumberg".

Vlasnik "Zare", kompanija "Inditeks", prijavila je rast prihoda od 15 odsto za tri meseca do aprila, i slične prognoze ima i za ovaj kvartal.

image