Mateo Salvini: Zabrana benzinaca i dizelaša je poklon Kini

Aktuelni italijanski ministar za infrastrukturu i mobilnost zakleo se da će "učiniti sve da zaustavi ovo ludilo"

Udarna pesnica populista i italijanski ministar za infrastrukturu i mobilnost Mateo Salvini smatra da je odluka Evropske unije da do 2035.godine sa ulica "protera" automobile na benzin i dizel predstavlja"poklon Kini", prenosi "Brejtbart".

Zabrana prodaje automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, kako kaže Salvini, u velikoj meri će ugroziti domaću evropsku industriju u korist stranih sila koje su manje opsednute zelenilom.

"Zatvorene fabrike i prodavnice u Italiji i Evropi, radnici i zanatlije bez posla i plata, kao i doživotna zavisnost od Kine", napisao je Salvini na društvenim mrežama.

Salvini koji je i zamenik premijerke, potom se zakleo da će se njegova stranka "Liga" boriti protiv zakonodavstva na evropskom nivou, kao i da će on "učiniti sve da zaustavi ovo ludilo."

On, međutim, nije jedini političar koji kritikuje zabranu prodaje automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.

Istupili su i drugi kako bi osudili "zeleni" potez zbog štete koju će naneti ekonomiji EU.

Među najglasnijima je i članica Evropskog parlamenta iz "Alternative za Nemačku" Silvija Limer, koja je istakla da će ova odluka dodatno deindustrijalizovati Evropu.

Ona smatra da je glavna motivacija za zabranu bila da se briselskim velikašima dozvoli da dobro izgledaju pred svojim zelenim fanatičkim istomišljenicima u inostranstvu .

"Sporazum o zabrani savremene tehnologije sagorevanja od 2035. ne samo da će naneti ozbiljnu štetu nemačkoj automobilskoj industriji i Nemačkoj kao zemlji i uništiti stotine hiljada radnih mesta, već će takođe dovesti i do toga da izgubimo korak sa automobilskom industrijom širom EU,  jer ostatak planete nije pogođen ovim zelenim virusom", rekla je Limer.

Ona je rezultate u klimatskoj politici nazvala deklarisanim ciljem "socijalističkih pogrebnika ekonomije" i dodala da ostatak sveta treba da bude srećan što se EU odriče svog udela u proizvodnji automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.