Vršilac dužnosti direktora "Pošta Srbije" Zoran Đorđević demantovao je danas informacije koje su preneli pojedini mediji da je za rebrending "Pošte" potrošeno 1,5 miliona evra. Kako je saopšteno iz "Pošte Srbije", neistinite su i senzacionalističke tvrdnje jednog od štrajkača koje su preneli opozicioni mediji i političke partije.
Afera sa rebrendingom pojavila se u jeku protesta nezadovoljnih radnika "Pošte", koji traže povećanje plata od 30 odsto i dok građanima kasne paketi, računi za struju i komunalne usluge.
Radnik Žarko Mijović je za RTS rekao da je povećanje od ukupno 20 odsto koje im se nudi - "minimum minimuma" i da ne mogu da prihvate tu ponudu.
"Najmanje smo tražili što može da bude. Republički prosek je preko 80.000 dinara, mi tražimo da imamo 70.000. Zar je to puno?", upitao je Mijović.
Radnici, a i javnost, bili su šokirani objavama da, s druge strane, ima para za bacanje, i da je v.d. direktora Zoran Đorđević potrošio 1,5 milion evra za novi logo preduzeća.
Đorđević je istakao da nije potpisao nijedan ugovor ni za kakav rebrending, ni sa kim, pa ni sa poslanicom Draginjom Vlk, kao i da rebrending nije bio planiran, a da je urađena minimalna intervencija na logu kompanije u okviru marketing sektora kompanije.
Dodaje se da navedeni neistiniti navodi štete ugledu države, JP "Pošta Srbije" i Đorđevića lično.
"Od dana od kada sam na poziciji vršioca dužnosti direktora 'Pošte Srbije', po statutu preduzeća, svaki ugovor veći od osam miliona dinara je u nadležnosti isključivo Nadzornog odbora, o kome govori i postojeći dokument vezan za moja ovlašćenja", rekao je Đorđević, navodi se u saopštenju.
Saopštenjem se oglasila i poslanica Draginja Vlk, koja je reagovala na navode objavljene u pojedinim medijima i na društvenim mrežama povodom navodnog nenamenskog trošenja sredstava za rebrendiranja. Ona je navela da su informacije koje se šire društvenim mrežama u vezi sa njom i promenom logoa kompanije "Pošta Srbije" potpuno netačne.
"Sve tvrdnje koje su iznete u vezi sa mnom su neistinite. Osećam potrebu da reagujem i naglasim da nemam nikakve veze sa promenom logoa 'Pošte Srbije'. Želim da naglasim da ni u prošlosti nisam posedovala, niti trenutno posedujem, bilo kakvo privredno društvo. Svaka povezanost mene sa ovim događajem je neosnovana i predstavlja gnusnu laž. Ovim putem odlučno odbacujem sve neosnovane optužbe i insinuacije. Iako sam nebrojeno puta do sada bila meta uvredljivih, seksističkih, mizogenih napada koje prevazilaze teren političke borbe, ovoga puta prinuđena sam da se oglasim, jer smatram da je širenje ovakvih, lako proverljivih neistina, nešto najopasnije sa čime sam se do sada susrela", navodi se u saopštenju.
Podsetimo, ovo nije prva afera sa promenom logoa nekog javnog preduzeća. Pre tri godine je u fokusu bila javna nabavka "Puteva Srbije", koja je stopirana posle reakcije tadašnjeg ministra saobraćaja Tomislava Momirovića.
Naime, "Putevi Srbije" su u planu javnih nabavki naveli da će za tu namenu izdvojiti pet miliona dinara (oko 42.000 evra). Mnogi stručnjaci ukazali su tada da je ova cena previsoka, a javnost je burno reagovala na pokušaj bahatog trošenja javnih sredstava. Ta suma je, međutim, bila neuporedivo manja od ove astronomske koja se stavlja na teret vršiocu dužnosti direktora "Pošte", a koji je te navode demantovao.