Ananas kao ljubavni signal: Španski kupci koriste ovo voće da pronađu ljubav u supermarketu
Poslednjih dana, mnogi Španci koji žele partnera se ne oslanjaju na izlaske ili upoznavanje preko aplikacija - već na ananas. Prema društvenim mrežama, ako odete u bilo koji supermarket "Merkadona" u Španiji između 19 i 20 časova, stavite ananas u kolica i okrenete ga naopačke, to znači da drugim kupcima dajete do znanja da tražite ljubav.
"Zadatak"sa ananasom se navodno završava tako što gurate kolica do polica sa vinom, u nadi da će osoba koju možda smatrate privlačnom stajati tu (naravno, takođe sa prevrnutim ananasom u kolicima) i započeti razgovor sa vama. Pre toga možete "slučajno" da se sudarite kolicima, kako bi im privukli pažnju.
Osim ananasa, još neke namirnice u vašim kolicima mogu odati koje su vaše namere i želje. Na primer, ako zajedno sa ananasom imate čokoladu ili druge poslastice, to može da znači da tražite ozbiljniju vezu, koja će dugo da traje. S druge strane, ako imate zelenu salatu ili mahunarke, to znači da ne želite ništa ozbiljno, prenosi "Skaj njuz".
Čak i sam supermarket "Merkadon" se takođe pridružio trendu, objavljujući ananas na zvaničnoj TikTok stranici s natpisom: "Ananas na polici "Merkadona" čeka da ugovorite sastanak".
Kako je trend postao viralan, došlo je i do nekih neobičnih i ponekad neprijatnih prizora zbog kojih su prodavnice tražile pomoć policije - u Madridu je bilo izveštaja o grupama tinejdžera koji su uveče gurali kolica po prodavnicama, a da nisu kupovali proizvode. Jednog čoveka su njegovi prijatelji obukli u džinovski ananas u prodavnici, kao deo njegove momačke proslave. Nije bilo intervencija, ali ovo samo pokazuje koliko brzo jedan jednostavan trend može da zavlada.
Može se pretpostaviti da oni koji najmanje uživaju u trendu su zaposleni, kojima se ostavlja nered koji moraju da počiste. Neki su počeli da sklanjaju ananase sa vidljivih mesta u radnji kako se bliži 19 časova, da bi odvratili kupce od traženja partnera na ovaj način.
U međuvremenu, "Lidl" se navodno pridružio ovoj metodi za upoznavanje tako što je pokrenuo sopstvenu kampanju kako bi podstakao kupce da učine isto u ovim prodavnicama - ali ne sa ananasom, već sa lubenicom.
"Lidl" je svim svojim kupcima u Španiji poslao poruku da mogu da traže ljubav u "Lidlu" ako dođu između 18 i 19 sati sa lubenicom u kolicima, kao znak da traže partnera.