Šta sve treba da znate pre sledećeg boravka u hotelu
Pre nego što rezervišemo hotel, nije loše da imam na umu par sitnica - za početak, preporuka je da direktno rezervišemo gde ćemo da spavamo i jedemo, i ne idemo preko posredničkih sajtova.
"Rezervisanje preko trećih strana oduzima više od polovine mogućnosti da vam pomognemo. Često ne možemo da vratimo novac za noćenje ako vam je putovanje neočekivano otkazano, a možda nećete dobiti svoje nagrade za lojalnost", kaže Čejs Kristijan, iz hotela Džeferson u Alabama.
Istražite hotel i njegove mogućnosti pre dolaska
Mnogi ljudi samo rezervišu sobu, smatrajući da su tu završili. Stručnjaci napominju da hoteli obično nude još sadržaja kao što su teretane, igraonice za decu, obilazak mesta sa lokalnim vodičima i slično. Gosti često ne pitaju o sadržajima i uslugama koje im stoje na raspolaganju: "Često čujemo od gostiju o stvarima koje bi voleli da su pre odlaska znali da su obezbeđene, bilo da su u pitanju dodatni jastuci ili čak preporuke za lokalne atrakcije", naglašava Ivana Gonzalez, direktorka soba u hotelu Kimpton Surfcomber u Majamiju.
Obezbediti sobu, ali SPA i restorane
Rezervišite SPA i restorane odmah nakon što rezervišete hotelsku sobu kako biste bili sigurni da imate mesto pre dolaska, preporuka je hotelskih radnika.
"Popularni hoteli u blizini većih gradova često su rezervisani mnogo unapred, posebno ako su dostupni i za goste i za lokalno stanovništvo", ističe radnica u hotelu Rejčel Majlet, a piše Hafpost.
Hoteli obično imaju standardno vreme za prijavu i odjavu. Međutim, obično postoji izvesna fleksibilnost ako pitamo unapred, a naročito ako let stiže ranije ili je potreban dodatni sat ujutru.
"Ako treba da prilagodite vreme prijave ili odjave, obavestite hotel pre dolaska. Hoteli su često fleksibilni kod ovih zahteva, posebno ako su unapred obavešteni", naglašava Gonzalez.
Hotelski radnici žele da se uvere da nam je boravak prijatan, ali neće znati kako da ga poboljšaju ako im ne kažemo: "Ne ustručavajte se, napišite mejl kako biste bili sigurni da je vaš boravak sve što ste želeli da bude. To uključuje i da nas obavestite ako slavite poseban događaj - možda naš tim može da pomogne da ga učinimo još posebnijim", savetuje Majlet.