Novi inovativni kozmetički proizvod je spoj lepote i ekologije, a kreirao ga je Brend Sprautvorld (Sproutworld).
"Želeli smo da napravimo ajlajner koji je dobar za kožu, ali i za planetu. Povezivanje ovo dvoje je moguće. Brend "Spraut" (engl. sprout - klijati) je savršen za one koji žele da naprave ekološki svesnije poteze u svakodnevnom životu,''kaže direktor firme Majkl Štausholm.
"Veliki izazov međunarodne kozmetičke industrije je održivost. U jednoj godini se dizajnira između 10 i 12 milijardi olovaka za oči i sve su napravljene od različitih hemikalija i plastike, stvarajući ogromnu količinu otpada kada se iskoriste'' .
Ovaj brend je prethodno dizajnirao obične olovke za pisanje po istom principu, a sada se proširio na kozmetiku.
Formula ajlajnera sadrži esecijalna ulja, pogodna za kožu očiju, a semenke biljaka se nalaze u celuloznoj kapsulici na kraju olovke. Nakon korišćenja, kada se drvo skrati i nije više upotrebljivo, olovka samo treba da se zasadi u zemlju i zalije. Potrebno je oko nedelju dana da se pojavi klica biljke. Na ovaj način se rađa potpuno nov život i prirodno dekorativno cveće raste iz šminke koja se svakodnevno koristi, baca i ponovo kupuje.