Za samo manje od tri meseca nakon što je postao vlasnik Tvitera, Mask je postavio anketu sa pitanjem da li da napusti svoju poziciju. Učestvovalo je preko 17 miliona korisnika i 57,5 odsto je odabralo potvrdan odgovor. S obzirom na to da je Mask naneo štetu svom imidžu i svojim brendovima nakon preuzimanja ove društvene mreže, ovakav potez nije iznenađujuć.
Reakcije na ovu anketu su bile različite, neki su se opredelili za ironičan humor, a neki su vodili ozbiljnije diskusije u komentarima. Snup Dog, poznati reper, preduzetnik i ikona pop kulture, objavio je svoju verziju ankete po pitanju vlasništva ove društvene mreže.
''Da li da ja upravljam Tviterom?'' napisao je. Učestvovalo je preko 3 miliona korisnika i 81 odsto glasova je bilo potvrdno.
Pratioci pišu:
''Osećala bih se sigurnije kada bi ga ti preuzeo.''
''Trebalo bi da vodiš bilo koju kompaniju, dovoljno si kul.'' dodaje još jedan korisnik.
''Snup Dog bi definitivno radio sa nama, umesto protiv nas.''
Snup Dog je godinama voljena zvezda zbog ne samo zbog njegove muzike i brendova, već i zbog njegove opuštene ličnosti i smisla za humor.
Neki korisnici dodaju da vođenje kompanije poput ove nije ''takmičenje u popularnosti'', ali može se pretpostaviti da je veliki otpor koji javnost ima prema Masku sigurno uticala na njegovo razmišljanje o napuštanju vrhovne pozicije Tvitera. Ovo dokazuje i nedavno objavljen viralan klip negativnih reakcija pubike na njegovo gostovanje kod komičara Dejvida Šapela.