Direktor "Airbnb" ispričao žalbu korisnika zbog koje se svi godinama smeju - duh igra glavnu ulogu

"Svakodnevno dobijamo milione poziva klijenata i čujemo neke od najbizarnijih priča. Ali jedan slučaj se posebno istakao", priča direktor platforme "Airbnb" zadužene za izdavanje stanova na kratak period. Naravno da se istakao i da je nezaboravan, jer je u centru pažnje jedan duh.

Činjenica je da su korisničke žalbe neizbežan deo svakog poslovanja, ali ponekad njihov sadržaj prevazilazi granice svakodnevnih problema i ulazi u domen bizarnog, duhovitog ili potpuno neočekivanog. Od zahteva za povraćaj novca zbog "duha u sobi" do prigovora na "previše zvezda na nebu", ovakve situacije pokazuju da čak i najčudnije pritužbe mogu biti prilika za kreativno rešavanje problema - i ponekad dobar smeh.

Sigurno da ljudi koji rade u korisničkim servisima, a zaduženi su za primanje pritužbi klijenata, imaju pune ruke posla. Što veća firma, ima više i problema i pritužbi - ljudima ne odgovara sve i svašta, ali neki slučajevi zaista bivaju urezani u sećanja i čelnih ljudi.

To je bio slučaj sa Brajanom Českim, izvršnim direktorom Airbnb, koji je ispričao krajnje neobičnu situaciju, tačnije žalbu koju su mu uputili klijenti. On je istakao da su gosti zatražili povraćaj novca, tvrdeći da ih u iznajmljenom smeštaju uznemirava duh po imenu Stenli.

Da apsurd bude veći, oni su znali za Stenlija pre rezervacije, jer je njegovo prisustvo bilo navedeno u opisu smeštaja. Klijenti su kontaktirali korisničku službu da se požale, a domaćin je potvrdio da Stenli postoji, navodeći da je duh prijateljski nastrojen. Ipak, duh nije ostavio takav utisak i gosti su tvrdili da ih je maltretirao celu noć.

Ovu bizarnu, ali i smešnu priču podelio je pre izvesnog vremena na konferenciji New York Times DealBook, a video isečak intervjua koji kruži mrežama izazvao je mnoštvo komentara:

"Volela bih da čujem i Stenlijevu stranu", "Stenli gleda ovo i negira optužbe", "Izgleda da je bio veoma raspoložen", pisali su.

Takođe, u kratkom snimku, Brajan nije odgovorio kako su rešili problem.