Kako funkcionišu algoritmi društvenih mreža i na koji način da povećamo broj pratilaca

Društvene mreže danas predstavljaju najzastupljeniji vid komunikacije. Svako putovanje ostaje ovekovečeno u "hajlajts"- ima na Instagramu, veliki događaji poput diplomiranja, rođenja deteta, venčanja (ili razvoda) "pin"-ovani su pri vrhu naloga, a kada vidimo nešto interesantno - obavezno to "šerujemo" sa prijateljima. Svi ovi alati su deo i poslovnih strategija, zato je važno znati kako algoritmi funkcionišu i kako nam to može pomoći da povećamo broj pratilaca i dopremo do ciljne grupe.

One vladaju internetom, i obaraju sve rekorde kada je preuzimanje aplikacija i vreme provedeno na njima u pitanju. Sve ovo govori o snazi društvenih mreža, uticaju na širenju informacija, povezanosti, komunikaciji i naravno pružanju marketinških usluga.

Koji je najbolji način da se reklamira proizvod ili usluga na društvenim mrežama? Na kojoj mreži je najbolje plasirati sadržaj - Instagram ili TikTok? Čini se da se u uvom digitalnom segmentu stvari menjaju brže nego ikad, trendovi smenjuju jedan drugi, kako bi se na najbrži način stiglo do ciljne grupe.

U nameri da se što bolje shvati ponašanje korisnika, izvršeno je istraživanje kao bi se upoznalo onlajn ponašanje. Kaže se i da su statistike društvenih mreža najbolji prijatelj trgovca ali i svih onih koji žele da svojim sadržajem dopru do korisnika.

Ukoliko ste ljubitelj društvenih mreža ili ih koristite u poslovne svrhe, ova statistika će vam se dopasti, budući da pokazuje koji sadržaj se algoritmu društvenih mreža više "dopada" i koji kontent preovladava na kojoj društvenoj mreži:

Osluškivanjem potrebe društva putem društvenih mreža lakše se prenosi željena poruka - mnogo laške i preciznije nego standarnim marketinškim kanalima. Ovo naravno potvrđuje još jedna statistika - preko 4,62 milijarde ljudi širom sveta koristi društvene medije, od toga je skoro 75 posto starijih od 13 godina.