Folksvagen u 2024. godini prodao više kobasica nego automobila

Folksvagenov najprodavaniji proizvod u 2024. godini nije automobil, nego kobasica! Sa neverovatnih 8,5 miliona prodatih komada, legendarni karivurst je zasenio čak i broj isporučenih vozila, kojih je prodato "samo" 5,2 miliona. I tu nije kraj nemačkoj inovativnosti: gigant sada priprema još jedan "gurmanski poduhvat", koji će upotpuniti njihovu najpoznatiju užinu.

Folksvagen je odavno postao više od proizvođača automobila. On simbol je nemačke industrije, inovacija i tradicije. Ali, pored četvorotočkaša, ova kompanija uspešno proizvodi i nešto sasvim drugačije - kobasice, koje danas ne samo da nadmašuju prodaju samih automobila, već su i jedinstveni primer kako jedan automobilski gigant može uspešno osvojiti i gastronomsku scenu.

Rekordna prodaja Folksvagenovih kobasica

Nemački automobilski gigant Folksvagen se u 2024. godini zaista mogao pohvaliti dobrom prodajom, ali ne automobila, već - kobasica. Tokom fiskalne godine, kompanija je prodala neverovatnih 8,5 miliona kobasica i "svega" 5,2 miliona vozila (putničkih automobila i minivenova), što je za 3 posto manje nego u 2023. godini.

Popularne kobasice se u kompaniji Folksvagen proizvode još od 1973. godine, a osim što ih kupuju zaposleni u kantinama u nemačkim fabrikama, one se prodaju i u supermarketima širom zemlje. Kobasicama je dodeljen čak i serijski broj (koji se dodeljuje i svim automobilskim delovima) - 199 398 500 A.

Kompanija planira lansiranje još jednog proizvoda

"Folksvagen" je poznat po inovativnosti - na dva, četiri i više točkova, ali i na tanjiru", naveo je direktor za ljudske resurske automobilskog giganta u svojoj objavi na Linkedin platformi. "Sa više od 8 miliona prodatih kobasica, slavimo rekord", dodao je on, ne skrivajući entuzijazam.

U protekle četiri godine, Folksvagen je, sveukupno, prodao više karivurst kobasica nego vozila sa svojim logoom. Naravno, sve je stvar ukusa: neko bi najnovijeg četvorotočkaša futurističkog dizajna i najnaprednijih funkcija, a neko - dobru, sočnu kobasicu.

U svakom slučaju, kompanija obećava da će nastaviti sa gastronomskim inovacijama i u narednim godinama, prenosi portal Forčn. U bližoj budućnosti može se očekivati lansiranje još jednom proizvoda, koji će nositi serijski broj 00010 ZDK-259-101, koji je u narodu poznat i kao kečap.