Legendarni teniser je, pored sportiste, ujedno bio i trendseter. Rene Lakost je bio proglašen za prvaka u svetu tenisa dve godine za redom i nekoliko puta je osvojio Grend slem titulu.
Bio je pravi šampion, ali sportska odeća tadašnjeg vremena mu je smetala. Garderoba u kojoj se tenis igrao u to vreme je stil koji se danas uglavnom nosi u kancelariji - bela košulja (preko koje se obuče džemper) i bele pantalone. Danas je nezamislivo igrati sport u tako restriktivnoj odeći, ali u ovo vreme se i dalje istraživalo kako unaprediti sportsku opremu.
Rene Lakost je značajno doprineo revoluciji teniske garderobe. U intervju za ''Pipl (People)'' magazin, 1979. godine izjavio je:
''Jednog dana sam primetio da je moj prijatelj nosio polo majicu na terenu i pomislio sam da deluje praktično,'' kaže Rene, i nakon toga je poručio nekoliko polo majica za trening od pamuka i vune. ''Ubrzo nakon toga, svi su počeli da ih nose.''
Lakost je prvi put javno igrao u polo majici na Ju-Es Openu 1926. godine.
Ubrzo nakon ove igre, teniser je dobio nadimak ''krokodil''. Magazin ''Dži-Kju" ("GQ") prenosi da su ga američki mediji nazvali ''aligatorom'', jer se sa kapitenom Francuske na Dejvis kupu kladio u kofer od aligatorske kože. Pri povratku u Francusku, postao je ''krokodil''. Pored priče o koferu, mnogi smatraju da je ovo ime potkelo od stila igre tenisera – brzo, spretno i agresivno.
Nakon penzionisanja nekoliko godina kasnije, kreirao je brend ''Lakost majice'' sa prijateljem Andre Giljerom, koji je bio vlasnik najveće kompanije za vunenu garderobu u Francuskoj u to vreme.
Prodavali su majice i džempere sa logom krokodila i ubrzo su se proširile po ostatku sveta. Stekle su ogromnu popularnost kada su ih nosili predsednici, poznate ličnosti. ''Lakost'' je postao simbol sporta, ali i elegancije.
Logo je imao mnoge izmene tokom godina, ali do dan danas je jedan od najpopularnijih grafičkih simbola na svetu. ''Lakost'' krokodil je savršen primer efektnog dizajna koji može da opstane nekoliko decenija i postane zaštitni znak prefinjenog sportiste.
Danas, u zavisnosi od kolekcije ili saradnje sa drugim brendovima, logo može imati različite verzije, ali je uvek jednako prepoznatljiv.