Influenser Ešton Hol postao je prava senzacija na društvenim mrežama i za samo nekoliko dana zahvaljujući svojoj jutarnjoj rutini sakupio milione lajkova i komentara. Publika iz čitavog sveta momentalno se podelila na dva tabora: jedni se njegovoj disciplini dive, dok su drugi - u Srbiji ipak u većini, u njegovom sadržaju pronašli inspiraciju za šegu i podsmeh.
Flaster, flašica vode i kora banane su njegovi glavni aduti
Većina video snimaka blogera počinje praktično na isti način: u cik zore, nešto pre 4 sata ujutru, on odlepljuje flaster kojim su mu tokom spavanja bila zalepljena usta, sipa u posudu flaširanu vodu, u nju dodaje led i zatim potapa lice. Tu se nega ne završava, jer nakon što pojede bananu on njenom korom obavezno "nahrani" i kožu lica.
Nakon toga sledi ostatak rutine - sklekovi, izlazak na terasu, pisanje dnevnika i oblačenje za trening. Jutarnja rutina mladog Eštona možda i ne bi bila publici toliko interesantna da ne traje predugo (nekada i po tri sata), kao i da aktivnosti nisu pomalo sulude. Pritom, svaka od njih ima i svoje vreme trajanja, što dodatno zabavlja gledaoce.
Iks i TikTok "gore": Komentara i parodija ima na hiljade
Naši "tviteraši" i "tiktokeri" na njegov sadržaj, naravno, nisu ostali imuni, posebno imajući u vidu da se njegova jutarnja rutina potpuno razlikuje od srpske. "Lik je ustao u cik zore i za tri sata nije uradio ništa korisno", samo je jedan od komentara na klip koji je objavio influenser. Drugi, kreativniji, objavljuju i svoje verzije njegove rutine.
Ima i onih koje je njegova sadržaj posebno inspirisao i koji su počeli da ga imitiraju, lepeći na glavu ne flaster, već providnu kuhinjsku foliju, puneći frižider vodom u prepoznatljivim plavim bocama i slikajući činiju sa ledom i bananom pored. Varijacija na temu ima bezbroj, a svaka je toliko humoristična da je greh preskočiti i ne pogledati.
Viralni snimci doprineli su i promeni potrošačkih navika
Sadržaj koji ovaj influenser objavljuje na društvenim mrežama doneo je popularnost ne samo njemu, već i brendu vode, koji (namerno ili ne) on u svojim snimcima reklamira. Jedan korisnik Iks mreže objavio je na svom nalogu da je interesovanje za vodom tog proizvođača u poslednjih nekoliko dana, koliko je bloger u trendu,u porastu.
"Saratoga voda je doživela rast od 1.379 procenata na Gugl pretrazi zahvaljujući viralnim snimcima jutarnje rutine influensera Eštona Hila", naveo je on. Sasvim je sigurno da se ovo odrazilo i na prodaju, jer sada sve više ljudi, makar i radi zabave, slikanja i rekreiranja sadržaja, kupuje ovaj proizvod.