Sadržaj koji kreiramo na društvenim mrežama, bilo da je u pitanju naš lični profil, ili profil kompanije za koju radimo delom je odgovoran za naš identitet i to kako publika vidi nas ili našu kompaniju. Ipak, samo dobar sadržaj nije dovoljan da se do krajnjih korisnika dopre. Svaka društvena mreža posebna je na svoj način: algoritam po kome ona funkcioniše određuje koje objave će bolje proći kod publike, vreme u kome se objavljuje sadržaj drugačiji je na svakoj društvenoj mreži, a i sam format objave takođe je jedan od važnih faktora koji određuju uspeh objave koju delimo.
O algoritmima društvenih mreža može se pričati i pisati beskonačno, budući da su oni "živa" stvar, koja se skoro neprestano menja, zadajući time muku marketinškim agencijama, privatnim preduzetnicima, influenserima, pa i svima nama koji jednostavno uživamo da delimo sadržaj na našim privatnim profilima.
Ali, kako to da je vreme objavljivanja važno i na koji način ono može uticati na to da se dobar sadržaj ne primeti na društvenim mrežama? Objašnjenje je vrlo jednostavno i leži u tome kada korisnici određene društvene mreže provode vreme na njoj.
Većini korisnika ponedeljkom Instagram nije na listi prioriteta, budući da je početak radne nedelje, a posla i mejlova nakupljenih preko vikenda ima preko glave. Nasuprot tome, Fejsbuk, koji se sve više koristi u poslovne svrhe, radi reklamiranja biznisa i komunikaciji sa potencijalnim saradnicima, upravo ponedeljkom ima veliku posećenost. Sa druge strane, korisnici LinkedIn-a, društvene platforme posvećene razvoju karijere i biznisa, najaktivniji su sredinom radne nedelje.
Sve ovo može zvučati poprilično konfuzno i činiti se nemogućim za ispratiti. Ipak, uz jednostavan grafički prikaz najboljih vremena za objavljivanje sadržaja koji smo pripremili i dobar sadržaj koji kreirate, vaše društvene mreže mogu veoma jednostavno i organski da dođu do novih pratilaca.