Na slici se vidi zeleno pakovanje čokoladice na kojoj se nalazi fotografija skakavca, a u pozadini je uveličana tekstura lista. ''Skakavci u hrani? Priznato od danas! Dugo smo čekali na ovo - a vi?'', napisao je brend uz objavu.
Ipak, komentari na društvenim mrežama pokazuju da mnogi nisu primili vest sa oduševljenjem.
''Kako moćna anti-reklama! Više nikada neću kupovati vaše proizvode,'' piše jedan korisnik.
''Sjajna budućnost za Evropu...''
''Ne morate jahati svakog konja. Neću učestvovati u ovome,'' dodaje još korisnika. Mnogi aludiraju na nedavno odobrenje EU o prodaji insekata u prehrambenoj industriji i iskazuju negodovanje na nove opcije. Na desetine komentara opisuje gađenje na ovakvu ideju, smatrajući da čovek ne bi trebalo da jede insekte.
Većina komentara odbija ideju skakavaca u poslasticama, ali pojedini korisnici imaju vedrije utiske.
''Izgleda dobro, ja bih probao! Ne razumem zašto su ljudi toliko ograničeni. Svi prihvataju školjke, dagnje i slično, ali se plaše skakavaca.''
''Koliko god je ovo smešno, sigurno će biti više buba u našoj hrani u budućnosti. Delovi insekata se već nalaze u mnogim namirnicama koje svakodnevno jedemo. Najbolje je kupiti sveže proizvode i napraviti svoju čokoladu. Takođe, biće potrebno dobro istražiti uticaj ovakvih proteina na ljude koji nisu navikli da ih jedu, postoji mnogo različitih proteina u svetu i ne smeju se generalizovati na ovaj način.''
Sa porastom ekološke svesti, mnoge industrije se trude da što manje ugrožavaju živi svet i prirodu. Zbog toga nastaju velike promene u proizvodnji tekstila, automobila i hrane. Što se tiče konzumiranja buba, to nije nikakav novitet u mnogim delovima sveta, kao što je Azija. Ipak, sigurno je da će mnogo vremena proći dok insekti ne postanu prihvaćen izvor proteina u Evropi, uprkos odobrenja EU.