Analitičari iz finansijske kompanije ''Morgan Stenli (Morgan Stanley)'' smatraju da potražnja za luksuznim proizvodima raste zbog kupovne moći, ali i želje za pokazivanjem društvenog statusa kroz odeću. Pored toga, mnoge korejske superzvezde imaju veliku ulogu u promovisanju visokih modnih brendova.
''Kupci u Južnoj Koreji više vrednuju spoljašnji izgled i finansijski uspeh nego u drugim zemljama,'' smatraju analitičari.
''Morgan Stenli'' takođe procenjuje da je potrošnja na luksuzne brendove širom zemlje porasla za preko 16 milijardi dolara, to jest 325 dolara po osobi, što je više od nivoa potrošnje u Americi (55 dolara po osobi) i Kini (280 dolara po osobi).
Pokazivanje bogatstva se ne poistovećuje sa neukusom u Južnoj Koreji. Prema jednoj anketi, 38 odsto kineskih i 45 odsto japanskih učesnika smatra da je ''besramno pokazivanje luksuza'' neukusno. Samo 22 odsto korejskih učesnika se složilo sa ovim stavom.
Pored mišljenja društva, veliki uticaj u Južnoj Koreji ima i porast godišnje zarade, koji iznosi 11 odsto po domaćinstvu a više od pola stanovništva zarađuje bogatstvo preko nekretnina.
Najveći faktor reklamiranja su korejske slavne ličnosti, koje su uveliko izgradile svoj imidž i na svetskoj sceni. Skoro sve najveće zvezde su ambasadori nekih od najvećih modnih kuća na svetu, kao što su Fendi, Šanel, Tifani...
Ipak, firma ''Bajn i Kompani (Bain & Company)'' smatra da nije moguće meriti kupovinu luksuznih dobara po osobi, jer luksuzni brendovi nisu za masovno tržište. Predstavnici kompanije predlažu da je najbolje proceniti kupovinu ovih proizvoda po broju stanovnika koji su srednje ili više klase, što bi navodno donelo preciznije rezulate i bolje definisati stav zemlje o luksuznom tržištu.
''Morgan Stenli'' smatra da su analize Južne Koreje dobra procena za budućnost luksuznog tržišta u Kini, koje se znatno smanjilo zbog pandemije.