Modni brend počinje saradnju sa Nacionalnim savetom za zaštitu dece nakon ''pedofilske'' kampanje

''Balensijaga'', zajedno sa matičnom kompanijom ''Kering'', koja drži brojne luksuzne brendove, odlučila je da okrene novi list i aktivno učestvuje u trogodišnjem američkom humanitarnom programu za decu.

Dogovor je da će modni brend kroz saradnju obezbediti obuku za oko dve hiljade profesionalaca u oblasti zlostavljanja dece. Pretpostavlja se da će broj dece kojima će program biti od pomoći nadmašiti pedeset hiljada. Pored toga, brend će se pobrinuti i za aktivno širenje svesti o posledicama trauma iz detinjstva, kao i o bezbednosti i zaštiti dece širom sveta.

Odluka je doneta nakon što je ''Balensijaga'' ozbiljno kritikovana na društvenim mrežama za kampanju objavljenu u novembru prošle godine. Na fotografijama su bili predstavljeni plišani medvedići u sado-mazo opremi, to jest torbice iz kolekcije. Deca su ih držala u rukama ili ležala pored njih i bili su okruženi različitim proizvodima brenda i flašama alkohola.

Kampanja je bila velika tema na društvenim mrežama i na hiljade korisnika na platformama poput Tvitera je optuživalo modnu kuću za promovisanje neprikladnih scenarija u blizini dece. Takođe, mnogi su počeli da traže dodatne dokaze i teorije o skrivenim znakovima dečije pornografije u prethodnim kampanjama.

Ubrzo, brend je uklonio sve objave sa Instagrama. Trenutno je postavljeno samo obaveštenje o saradnji sa Nacionalnim savetom za zaštitu dece.

''Bili smo suočeni sa realnošću kada smo otišli na mnoge seminare i slušali profesionalce u polju traume iz detinjstva. Svi zaposleni u 'Balensijagi' su mnogo naučili iz ovog iskustva i želimo da pomognemo, da budemo podrška deci, kako bi imala bolju budućnost. Zahvalni smo na prilici za saradnju sa Nacionalnim savetom,'' rekao je za javnost Sedrik Šarbet, direktor brenda.