Svaki brend ima svoj vizuelni identitet, koji uključuje izgled logotipa, glavne boje, slogan...Osim srebrnog nakita po kome je veoma poznat, brend "Tifani" direktno asocira na jarku, tirkiznu boju koja liči na drago kamenje ili vibrantnu boju mora.
Osnivač kuće, juvelir Čarls Luis Tifani, nikada nije otkrio kako je zaista došao na ideju primene ove boje. Mnogi veruju da je razlog bila velika popularnost dragog kamena tirkiza, koji je bio veliki hit među članovima visokog društva u 19. veku. Kamen je toliko bio tražen, da su mladenci na viktorijanskim venčanjima u elitnim krugovima gostima poklanjali broševe od tirkiza u obliku gugutke.
Drugi razlog je vezan za poznatu damu, to jest poslednju francusku caricu. Žena Napoleona III, Evgenija od Francuske, imala je veliki modni uticaj u godinama kada je Tifani započeo brend. Bila je nešto poput tadašnjeg influensera a njene haljine, aksesoari i stil su diktirali trendove.
Kada je ugledao njen portet na kome nosi upadljivu tirkiznu boju, bio je oduševljen i verovao da će nijansa postati voljena od strane javnosti. Tada je odlučio da je primenjuje u vizuelnom identitetu svog brenda. Ubrzo su kutije, aksesoari i platna korišćena za čuvanje proizvoda dobile tirkizni preobražaj.
Osim samog nakita i tikrkizne kutije, u kojima se isporučivao i pakovao, su postale podjednako upečatljiv statusni simbol, što dokazuje članak iz novina Njujork San (New York Sun) 1906. godine:
"Čarls Luis Tifani ima jednu stvar u magacinu koja ne može da se otkupi, bez obzira na količinu ponuđenog novca - on će je pokloniti. To je jedna od njegovih kutija. Glavno pravilo brenda je jasno, a to je da kutija nikada ne može napustiti radnju, osim ako se u njoj ne nalazi artikal kupljen u njoj."
Navedeno pravilo se praktikuje i danas. Kompanija je dobila autorska prava na tirkiznu boju 1998. godine, a 2001. godine je Panton sistem boja oficijalno preimenovao nijansu u "Tifani plavu", to jest "1837 plavu", prema godini u kojoj je juvelirska kuća osnovana. Danas je dovoljno videti tirkizni detalj i pomisliti na svetski poznati juvelirski brend, koji je ovekovečio ovu vibrantnu boju kroz brojne kampanje i filmove.