Barberi se „priključio“ najnovijem trendu, pa je nakon brenda LOEVE, koji je prvi predstavio svoje „pikselizovane“ kreacije na nedelji mode u Parizu, kreirao kapsulnu kolekciju odeće u svom prepoznatljivom stilu, u sardanji sa Majkroftom.
Uprkos velikim promenama koje se dešavaju u Barberiju, promenama u upravljanju i angažovanjem Danijela Lija kao glavnog kreativnog direktora, brend čvrsto nastavlja da ulaže u razvoj svog digitalnog poslovanja i izlazi iz okvira na koje smo navikli.
Igrači popularne igrice Majnkraft imaće jedinstvenu priliku da od 1. novembra zavire u virtuelni univerzum Barberija i kupe neki od 15 skinova koji će se naći u ponudi ovog luksuznog brenda, dok će za sve koji žele da ove kreacije ponesu u realnom životu, ova kolekcija biti dostupna u Londonu, Tokiju, Seulu, Njujorku, Šenžen Baiju, Taipeiju i Siam Paragonu na Tajlandu.
Prelazak velikih svetskih brendova u Metaverzum je očigledno trend koji se nastavlja.