Novi čizburger se na jelovnicima u Tajlandu pojavio u nedelju i košta oko tri američka dolara. Kao što je i očekivano, objava je odmah postala viralna, jer je isprva delovala kao šala. Ipak, ljudi koji su ipak odlučili da odu u "Burger king" i probaju ovaj sendvič, su počeli da dele svoja mišljenja i utiske o "specijalitetu", koji se navodno ne može videti na reklamama u restoranima, već se mora posebno poručiti.
"Probao sam ga i imao je isti ukus kakav sam zamislio - kao dvadeset listića sira... Poneo sam ga kući i zagrejao u mikrotalasnoj, u slučaju da nisam nešto propustio. Nisam, ali ovo je možda dobra opcija za one koji baš vole sir," objašnjava jedan TikTok korisnik.
"Ako ništa, barem je jeftinije od kupovanja pakovanja čedara. Bolje je kupiti ovo," šaljivo dodaje korisnik u komentarima.
Jedan korisnik Tvitera je napisao da, iako mnogo voli sir, nije mogao da pojede ni pola "Pravog čizburgera" i da će mu možda biti lakše ako ga tostira. U utorak je jedan od menadžera "Burger Kinga" tražio da se obustave sve dostave, kako bi imali dovoljno zaliha sira za "Prave" čizburgere za goste koji su u restoranu, prenosi Si-En-En.
Pojedinima je viralni obrok interesantan i šaljiv, ali drugi smatraju da je cela ideja potpuno suluda i besmislena. Korisnici pišu da hrana jedino "ima smisla" samo kada svi sastojci imaju saršenu ravnotežu.
Ipak, sigurno je da je glavni cilj ovakvog poteza samo upečatljiv (a samim time i dobar) marketing. Često se dešava da poznati restorani uvedu novitete koji će privući pažnju, kako bi "namamili" javnost da pruži šansu i drugim proizvodima.
U slučaju "Burger kinga", neretko se dešavalo da ljudi uvek žele još sira kada poručuju čizburger, pa je ovaj lanac brze hrane samo otišao u šaljivi ekstrem.
Isto tako, prošle nedelje je "Mekdonalds" u Indoneziji lansirao poseban ketering paket za venčanja, koji košta oko dvesta dolara, što može biti zanimljivo kombinovanje "prefinjenog, svečanog" događaja i jednog restorana "brze i jeftine" hrane.