Magazin

TikTok u trci sa Tredsom i Tviterom: Nova opcija tekstualnih postova za privlačenje korisnika

Društvena mreža TikTok najavljila je mogućnost objavljivanja tekstualnih postova, omogućavajući novi format za stvaranje sadržaja. "Tekstualnim objavama proširujemo granice kreiranja sadržaja za sve na TikTok-u, dajući pisanoj kreativnosti koju smo videli u komentarima i video snimcima poseban prostor da zablista".
TikTok u trci sa Tredsom i Tviterom: Nova opcija tekstualnih postova za privlačenje korisnika© Unsplash/Olivier Bergeron

Cilj ove novine je da se privuku korisnici koji možda traže alternativu nakon što se Tviter rebrendirao u X, piše Rojters.

"Ovaj potez predstavlja proširivanje granica kreiranja sadržaja za sve na TikToku", naveli su iz kompanije.      

Korisnici će takođe na objave moći da dodaju obojene pozadine, stikere, ali i zvuk.

Objave koje izgledaju slično Instagram pričama će imati ograničenje do hiljadu reči.

Portal "Tek kranč" objavio je da će uvođenje ove funkcije "verovatno uticati na Tviter (X) i Treds kompanije Meta".

Nije iznenađenje što je TikTok upravo sada odlučio da doda opciju za tekstualne objave, posebno u vremenu kada kompanija Tviter nastavlja da donositi upitne odluke i da nameće ograničenja korisnicima. TikTok verovatno želi da pruži alternativnu opciju korisnicima koji žele da objavljuju sadržaj zasnovan na tekstu, prenosi "Tek kranč".  Meta je nedavno napravila nešto slično s lansiranjem svoje aplikacije Treds, koja nastavlja da privlači korisnike i osvaja globalna tržišta. Iako TikTok dominira tržištem kratkih videozapisa, sada želi da proširi svoju ponudu van ovog formata po kome je postao poznat, a sve kako bi korisnicima pružio više mogućnosti za izražavanje, istovremeno se takmičući s drugim popularnim društvenim platformama.

image