Cilj ove novine je da se privuku korisnici koji možda traže alternativu nakon što se Tviter rebrendirao u X, piše Rojters.
"Ovaj potez predstavlja proširivanje granica kreiranja sadržaja za sve na TikToku", naveli su iz kompanije.
Korisnici će takođe na objave moći da dodaju obojene pozadine, stikere, ali i zvuk.
Objave koje izgledaju slično Instagram pričama će imati ograničenje do hiljadu reči.
Portal "Tek kranč" objavio je da će uvođenje ove funkcije "verovatno uticati na Tviter (X) i Treds kompanije Meta".
Nije iznenađenje što je TikTok upravo sada odlučio da doda opciju za tekstualne objave, posebno u vremenu kada kompanija Tviter nastavlja da donositi upitne odluke i da nameće ograničenja korisnicima. TikTok verovatno želi da pruži alternativnu opciju korisnicima koji žele da objavljuju sadržaj zasnovan na tekstu, prenosi "Tek kranč". Meta je nedavno napravila nešto slično s lansiranjem svoje aplikacije Treds, koja nastavlja da privlači korisnike i osvaja globalna tržišta. Iako TikTok dominira tržištem kratkih videozapisa, sada želi da proširi svoju ponudu van ovog formata po kome je postao poznat, a sve kako bi korisnicima pružio više mogućnosti za izražavanje, istovremeno se takmičući s drugim popularnim društvenim platformama.