Nekima su prva asocijacija na letenje i aviokompanije stjuardese, uvek lepo doterane, drugima je asocijacija gužva na aerodromu i beskonačni redovi za čekirnje i pasoškoj kontroli, a svima koji su pogledali novu reklamu avio kompanije Izi Džet - umetnost! Spoj dva tako različita, a opet isprepletana sveta ovoga puta, reklo bi se, da je pravi pogodak, budući da društvene mreže "gore" od snimaka Mona Lize na pasoškoj kontroli, Davida koji izlazi iz aviona i Mislioca koji u prepoznatljivoj pozi razgleda kartu pića u restoranu.
Mona Liza odletela u Atinu, Devojka sa bisernom minđušom na more
Genijalna reklama u samo 30 sekundi prikazuje sve čari slobode, a snimak počinje šokantnim nestankom Mona Lize iz njenog rama u Luvru. Samo nekoliko trenutaka kasnije, ona se već "čekira" na let za Atinu, kako bi se odmorila od viševekovnih pogleda posetilaca čuvenog muzeja.
I David je odlučio da godišnji odmor provede na nekoj od evropskih destinacija, a kamere su zabeležile njegov izlazak iz aviona. Za razliku od Mona Lize koja je bila u svojoj prepoznatljivoj košulji, David se odlučio za nešto smeliju odevnu kombinaciju koju je upotpunio naočarima za sunce, a sudeći po "autfitu" - u pitanju je neko letovalište.
Devojka sa bisernom minđušom opredelila se da ovo leto provede sa drugaricom na plaži, a pored uživanja na plaži sa drugaricom, njih dve se voze i u kabrioletu.
Kultne turističke atrakcije u ulozi turista
Umesto da se oslone na savremene tehnologije i veštačku inteligenciju, marketari su se potrudili da pronađu prave ljude koji liče na čuvena umetnička dela i pošalju ih da istražuju turističku ponudu Evropskog kontinenta, a ideja marketinške agencije koja stoji iza ove reklame jeste da se prikaže značaj godišnjeg odmora.
"Niko ne može bolje prikazati sve benefite putovanja od onoga ko je 500 godina "zakucan" za jedno mesto. Oslobodili smo ih i pretvorili u travel blogere", naveo je kreativni direktor marketinške kompnije, Dejvid Masterman.