Mnogi brendovi je pokrenuo onlajn sekciju prodaje već nošenih komada iz prethodnih kolekcija. Zvezde poput Olivije Rodrigo i ASAP Rokija prodaju komade koje su ranije obukli. Otvoreno je bezbroj sajtova i profila na internetu isključivo za kupovinu i prodaju polovne garderobe.
Tokom pandemije, mladi korisnici društvenih mreža su pokrenuli trend nošenja stare odeće svojih roditelja. Ovo je ubrzo preraslo u traženje originalnih i zanimljivih polovnih komada preko interneta, ili u lokalnim prodavnicama. Od tada, ova vrsta kupovine i prodaje već nošene garderobe je postala ogroman hit koji se sada proširio do poznatih ličnosti i velikih brendova.
Prema statistici, pripadnici generacije Zed su najviše doprineli rastu ovog trenda. Na TikToku i Instagramu se može pronaći hiljade klipova o kombinovanju polovnih komada, kao i gde mogu da se pronađu. Takođe, pravi se razlika u odnosu na ''vintidž'' garderobu. Roba postaje vintidž nakon 30 godina i kada se po njoj jasno vidi kojem vremenskom pediodu pripada. To čini ovakve komade ekskluzivnim i obožavanim među kolecionarima.
Međutim, trend kupovanja polovne odeće nije nastao samo iz želje za jedinstvenim komadima. Zahvaljujući internetu, mlađe generacije su više informisane o ekološkom stanju sveta nego ikada, pogotovo o zagađenju kojem doprinosi modna industrija. U borbi protiv prekomerne proizvodnje, okreću se ka korišćenju već nošenog, umesto kupovanju novih komada svake sezone.
Pored ekološkog doprinosa, ovakva kupovina je najčešće finanskijski odgovorniji izbor. Mogu se pronaći veoma dobri komadi za manje novca. Takođe, mnogi od nas imaju ormare pune stvari koje skoro nikada ne nosimo. Umesto bacanja, ovu odeću možemo donirati ili prodati, davajući joj nov život i ciklus nošenja.
Pored dobrog ekološkog izbora, kupovanje polovnih komada otkriva mnoge opcije u razvijanju ličnog stila koji može odudarati od drugih, pogotovo u vremenu kada je teško naći potpuno unikatne komade u prodavnicama.