Žene koje kupuju ove luksuzne sportske automobile obično rade u tehnološkoj industriji, bave se preduzetništvom (najčešće su stanodavci ili trgovci nekretninama) ili spadaju u kategoriju super-bogataša.
Kina, Hong Kong i Tajvan činili su dvanaest odsto ukupne prodaje Ferarija prošle godine, kada je prodato preko hiljadu i po automobila. Broj prodaja je danas skoro duplo veći u poređenju sa brojem pre samo pet godina."Blumberg" piše da su navedene informacije dobijene iz izvora dobro upoznatih sa temom, a sam Ferari je odbio da komentariše konkretne brojke vezane za ženske kupce u Kini.
"Poslednjih godina videli smo rastući entuzijazam među klijentkinjama za naše proizvode i iskustva", rekao je za "Blumberg" Benedeto Vinja, izvršni direktor Ferarija. "Povećan broj žena koje se prijavljuju za događaje koje sponzoriše kompanija, kao što je obuka za trkačke automobile, ukazuje na rast ovog trenda."
Na drugim delovima sveta, preko devedeset procenata svih Ferari modela kupuju muškarci, dok u Kini taj procenat pada na osamdeset odsto.
"Prosečna starost kupaca Ferarija u Kini je deset godina niža nego u ostatku Evrope, a u Kini imate mnogo žena koje rade zahtevne poslove. Imaju novca i mogu sebi da priušte Ferari, što je bilo prijatno iznenađenje za nas, nismo očekivali takav veliki uspeh, ali Kina je rastuće tržište. Kada ljudima ide dobro, žele nagradu, a očigledno je da mnoge žene žele Ferari," rekao je bivši šef brenda, Amedeo Felisa na Pekinškom auto- salonu pre nekoliko godina.
Kina je, odmah iza SAD, globalno mesto za milijardere, a većinom kineski građani se mogu naći na listi najbogatijih žena u Aziji. Prodaja Ferarija ženama u Kini pre desetak godina je bila samo jedna sedmina današnjeg procenta i pretpostavlja se da društvene mreže igraju veliku ulogu u rastu interesovanja za ovaj legendarni sportski automobil.
Na mnogim kineskim društvenim mrežama se mogu videti preduzetnice i influenserke koje ponosno pokazuju i voze svoj novi Ferari. Interesantno je da se sportski automobil posmatra kao samo još jedan trend među super-bogatima, kao što je to luksuzna torba ili nakit.
"Moja nova beba! Kupila sam Ferari pre dve nedelje, devojke današnjice su dominantne i vole da voze sportske automobile. Iako sam volela svoj Nisan i Meklaren, na kraju sam odabrala ovog novog "konja"," napisala je jedna korisnica na kineskoj društvenoj mreži "Veibo (Weibo)", kao opis pored objavljene fotografije blistavog sportskog automobila.