Od malih nogu slušamo da ne bi trebalo da se igramo hranom, ali mnogi influenseri namerno pogrešno koriste različite namirnice i pića, kako bi prikupili preglede. Korisnici koji postavljaju ovakve klipove se oslanjaju na čist šok-faktor koji dobijaju bacanjem hrane i prosipanjem različitih pića. Iako se u poslednje vreme ovakav sadržaj sve češće kritikuje, još uvek je popularan trend na internetu.
Pored stotine hiljada klipova u kojima se hrana uništava i postaje poptuno nejestiva zarad privlačenja pažnje, "Sarti kuks (Surthy Cooks)", influenserka iz Libana, je odlučila da promeni ovu vrstu "zabave". Kao odgovor na ovakve sadržaje, ona snima sebe dok priprema hranu za siromašnu decu u svom gradu.
Njeni klipovi uglavnom prvo prikazuju influensere koji bacaju određene namirnice, koje ona potom iskoristi u svom klipu i spremi na desetine obroka za ljude u svojoj zajednici. Hrana je drugačija u svakom snimku, često priprema različite vrste mesa, krompira, slatkiša... U nekim klipovima priprema hranu u svom domu, dok u drugim izlazi napolje i daje deci priliku da joj pomognu i učestvuju u procesu.
Ljudi često ostavljaju pozitivne komentare ispod njenih sadržaja, govoreći da je ovo pravilan način korišćenja velikog broja pratioca: promovisanje dobrih dela. Sigurno je da se njen sadržaj izdvaja među mnogim korisnicima TikToka i Instagrama, ali čak i ovakva dela mogu biti kritikovana na društvenim mrežama. Pojedini korisnici pišu da ona "samo koristi svoj profil kako bi promovisala sebe", da bi zarađivala i da je kuvanje za decu samo drugačiji način privlačenja pažnje.
Kao i svaki influenser, Sarti će koristiti svoju platformu i pratioce za popularnost i zaradu, ali neosporivo je da njena dela pomažu drugima. Pored toga, njen posao kao influener je upravo da utiče na druge ljude, u ovom slučaju, na pozitivan način, što se pokazalo uspešnim.
Jedan od popularnih TikTokera (kojeg je prethodno koristila za jedan svoj snimak, jer je često bacao hranu) je počeo da ide njenim stopama i donira hranu ljudima kojima je potrebna. Sadržaj u kome ljudi pomažu drugima tako što im kupuju hranu, odeću i stvari za higijenu postepeno postaje sve popularniji na društvenim mrežama i Sarti je veliki deo ovakvog razvoja onlajn trendova. Iako je možda neobično nazivati pomaganje drugima ljudima "trendom", sigurno je bolje da se ovakav sadržaj popularizuje, nego bacanje zaliha hrane ili pića.
Niko ne može zasigurno reći da li influenseri pomažu drugima samo zarad sopstvenog imidža ili im je zaista stalo do humanitarnog rada, ali možda je ipak bolje da se kreatori proslave i dobijaju milionske preglede tako što hrane decu, nego uništavajući namirnice?