Magazin

Petfluenseri - hodaju na četiri noge, imaju krzno... ali i milione pratilaca

Kućni ljubimci su oduvek bili popularan sadržaj na društvenim mrežama. Danas su postali pravi influenseri, radeći sa svetski poznatim brendovima kao što su Guči, Versaće i Prada, plasirajući luksuzne proizvode svojim pratiocima.
Petfluenseri - hodaju na četiri noge, imaju krzno... ali i milione pratilaca© Pexels/Eric Mclean

Postoji bezbroj ljubimaca koji svojim izgledom i ponašanjem dobijaju na milione pregleda na internetu. Ovakvo obožavanje ovih slatkih stvorenja pretvorilo se u veliku poslovnu priliku za njihove vlasnike, ali i za mnoge firme. Mnogi od nas žele da svojim ljubimcima podari što lepši život, igračke ili poslastice. To je ono što je inspirisalo mnoge kompanije da se okrenu ka proizvodnji namenjenoj životinjama. Ako želite da počastite svoje kuče ili macu, sada je moguće kupiti luksuzne džemperiće, patike, krevetac...

U ovom slučaju, prikazivanje voljenog petfluensera koji nosi novu jaknicu svog sponzora je najefektnija reklama. Milioni njihovih pratilaca mogu videti proizvode preko objava na Instagramu ili TikToku. Pored saradnje sa modnim kućama i firmama namenjene ljubimcima, neki petfluenseri su osnovali sopstveni brend. Jedan od njih je pas Bubi Bili koja ima svoju modnu liniju, a nedavno je objavila i knjigu.

Pored Bubi, još jedan popularan petfluenser je mali italijanski hrt Tika. Ona ima preko milion pratilaca na Instagramu i sarađivala je sa brendovima kao što su Rols Rojs, Fendi, Zara... Kao i poznate ličnosti na crvenom tepihu, ona se rado pridružuje modnim trendovima kao što je Valentino roze boja. Takođe, Tika donira deo svoje zarade od sponzora mnogim LGBT zajednicama u Americi.

Dok se Tika opredeljuje za visoku modu, petfluenser Zapa je maca koja više voli strit stajl. Najčešće je možemo videti kako nosi Suprim, Of Vajt, Vetements... Njena vlasnica je na početku sama pravila odevne komade prilagođene Zapi tako što bi našivala dizajnerski logo na njenu odeću. Ubrzo, brendovi su je primetili i počeli da sarađuju sa ovom belom, krznenom ikonom stila.

Influenseri postaju sve važniji u svetu marketinga. U proteklih nekoliko godina, razvili su se čak i virtuelni influenseri, ali paralelno s njima i ljubimci kao omiljene onlajn ličnosti. Smatra se da je veza čoveka i njegovog ljubimca veoma očvrsnula tokom pandemije, a mnogi ih smatraju svojom ''decom''. Ovo objašnjava komercijalni značaj i uspeh petfluensera. Korisnici i kupci govore da ih sadržaj sa životinjama zabavlja, ali i opušta. Prisutna je drugačija vrsta topline, nego kada je u pitanju poznata ličnost ili model.

image