Kako je Mercedes na komičan način čestitao rođendan svom ljutom rivalu, BMV-u
Koliko je važno imati zdrav konkurentski odnos pokazali su i marketari Mercedesa, koji su svojim ljutim rivalima, kolegama iz BMV-a, čestitali stoti rođendan na zajedljiv, a opet simpatičan i nadasve kreativan način. Njihova čestitka "obletela" je virtuelni prostor za rekordno vreme, a objavu je pregledalo preko 302 hiljade korisnika Tvitera.
"Za još 100 godina takmičenja"
U video snimku koji je kružio internetom, a na kome su se jasno mogli videti elementi haube automobila marke BMV, grafički dizajneri su u vrlo prepoznatljivom i minimalističnom stilu čestitali svojim konkurentima rođendan, napisavši sledeće:
"Hvala za 100 godina takmičenja. Prvih 30 su bile pomalo dosadne."
U samoj objavi koja je podeljena na Tviteru, a koja je nažalost u međuvremenu uklonjena, pisalo je i "Za još 100 godina takmičenja." Na ovaj način, Mercedes je na kreativan način aludirao na svoju dominantnost i neprikosnovenost na tržištu automobilske industrije, ali i na činjenicu da njihova istorija traje duže - Mercedes se kao brend pojavio još davne 1896. godine, čak 30 godina pre BMV-a. Međutim, zanimljiviji od same čestitke bio je način na koji su se "Mercedesovci" potpisali:
"Od lidera luksuzne automobilske industrije."
Zaposlene BMV-a pozvali u svoj muzej
Međutim, dovitljivost Mercedesovih marketara i krativaca se na jednom tvitu i video snimku nije završila, pa su oni odlučili da BMV-ovim zaposlenima poklone i besplatnu posetu Mercedesovom muzeju, u kome bi mogli da nauče više o istoriji automobilske industrije. Za sve goste, oni su obezbedili i besplatan parking, dok su za prvih 50 posetilaca (koji se usude da dođu) servirani i "švapski specijaliteti".
U čast rođendana svog konkurenta, oglasio se i Mercedesov direktor marketinga, Rafl Glaser, koji je istakao da je poseta muzeju edukativnog sadržaja: "Jedinstvena izložba u našem muzeju vodi posetioce kroz istoriju automobilske industrije od njenih početaka - uvek u kontekstu istorijskog i kulturnog značaja, kao i održivih i inovativnih načela".
Čestitkama se pridružio i Porše
Ni marketari Poršea nisu propustili priliku da svojim kolegama čestitaju veliki jubilej, ali su za razliku od Mercedesa, odabrali "prigodniji" i manje upadljiv način:
"Budućnost nam donosi velike izazove. Suočavamo se sa njima sa čistim zadovoljstvom u vožnji. Porše se klanja stotoj godišnjici pokretačke istorije automobila i od sveg srca čestita BMV-u ovaj jubilej."