Kompanija traži jednog novinara koji će pisati o "muzičkom, modnom, kulturološkom i ekonomskom uticaju koji ima Bijonse" i jednog novinara koji će pisati o "muzičkom i kulturalnom uticaju Tejlor Svift" za listove "Ju-Es-Ej Tudej (USA Today)" i "Tenesijan (The Tennessean)".
Prema prijavi za posao, idealni kandidat za "Bijonse/Tejlor Svift novinara" mora biti energičan i preduzimljiv pisac, koji će opisati na koji način ove pop zvezde utiču ne samo na brojne industrije u kojima rade, već i na celokupno društvo. Cilj je da obožavaoci dobiju informacije iz prve ruke, vezane ne samo za muzičke karijere pevačica, već i na njihova zalaganja u poslovnom svetu.
Novinari će morati dobro da prepoznaju i prenose činjenice, da opisuju zašto Bijonse/Tejlor imaju ogromnu popularnost (koja raste iz dana u dan), a potrebno je da imaju adekvatno novinarsko obrazovanje i najmanje pet godina iskustva. Kandidati će morati da pošalju i kratak video klip, u kome je potrebno da opišu svoje novinarske sposobnosti i obrazlože zašto su odlučili da se prijave. Takođe, u posao je uključeno mnogo putovanja pa je veoma važno da novinar može izdržati takav način života i poslovanja, kao i da razume ponašanje i reakcije čitalaca, kako bi donosio ispravne odluke i birao adekvatne teme.
Ipak, najvažnije pravilo kojeg se treba pridržavati tokom rada je da sva lična mišljenja o zvezdama nikako ne smeju uticati na posao. Drugim rečima, ako je novinar, na primer, veliki obožavalac neke od zvezda, neće smeti da glorifikuje ili "ulepšava" određen sadržaj samo bi joj poboljšao imidž.
Bijonse je trenutno na "Renesans (Renaissance)" turneji, koja traje do kraja septembra i za koju se procenjuje da će doneti zaradu od skoro dve milijarde dolara. Svift je trenutno takođe na velikoj "Eras (Eras)" turneji, koja je već zaradila na stotine miliona dolara i čak je poboljšala ekonomiju u nekoliko gradova. Turneja je toliko uspešna, da je planirano snimanje dokumentarca koji će biti objavljen u oktobru.
Može se reći da su obe zvezde na vrhuncu karijere, pogotovo nakon što je Svift na muzičkom događaju "MTV VMA" pre nekoliko dana ušla u istoriju, jer je osvojila čak devet nagrada.
Ipak, odluka o traženju veoma specifičnog Bijonse/Tejlor novinara je bila kritikovana na društvenim mrežama, pogotovo jer je kompanija "Ganet" u protekle dve godine otpustila oko dvadeset odsto novinara, prema "Boston biznis žurnalu".
""Ju-Es-Ej Tudej (USA Today)" namerava da čitaocima pruži sadržaj koji traže. Kako je broj ljubitelja Tejlor Svift neverovatno porastao, raste i njen uticaj ne samo na industriju, već i na kulturu. Ona oblikuje nove generacije," objasnila je za "Si-Bi-Es Njuz (CBS News)" Kristin Roberts, glavni rukovodilac sadržaja u "Ganetu".