Pored predstavljanja različitih autora i modnih trendova kroz revije, jedan od velikih delova Beogradske nedelje mode je predstavljanje mladih i samostalnih kreatora.
''Zadovoljstvo mi je da smo ponovo imali prilike da vidimo neke nove talente u okviru našeg programa Fešn Inkubator. Takođe, modni studio Klik i Beogradski fešn vik podržavaju mlade dizajnere još od njihovog osnivanja, tako da smo uvek davali prostor i mogućnosti mladim dizajerima da se predstave,'' rekao je Nenad Radujević za RT Balkan.
''Cilj je da im Fešn vik bude vrsta platforme gde mogu kreativno da se izraze i da ih neko vidi, mislim da to dobro koriste. U okviru Inkubatora postoje mentorski programi, tako da radimo sa njima i nakon studija vršimo dalju edukaciju.
Mislim da su sve to značajna iskustva za početak karijere i vide se razna inovativna rešenja, ima tu vatrometa ideja. Čak i ako negde pogreše, važno je da stiču iskustvo i da kroz atraktivne programe kao što je izlaganje na Fešn viku mogu da zaokruše svoje ideje i razmišljanja.''
Na reviji Fešn Inkubatora su se videle različite vrste kreativnog izražavanja koje nam pokazuju u kom pravcu se kreće moda među mladima. Kombinacija različitih svetskih trendova, ali i originalnih ideja su zabeležili duh ove revije mladih autora na jubilarnoj manifestaciji.
David Lulić, jedan od dizajnera koji je učestvovao na konkursu Fešn Inkubatora, podelio je svoje utiske kao mladi kreator na našim prostorima koji gradi svoj brend.
Da li misliš da dizajneri često prate trendove i integrišu ih u svoj rad, ili suprotno, da se uvek izbegava praćenje šablona?
Mislim da niko ne može da izbegne trend, zato što se trend posmatra iz psihološkog i socijalnog ugla. To je uvek odgovor na političku ili ekonomsku situaciju u svetu, može biti u skladu s njim ili protiv njega. Kako on izgleda najviše zavisi od naše svakodnevnice, ali mislim da ni jedan dizajner ne može poptuno da pobegne od toga.
Od skice do revija, šta je za tebe najzanimljiviji deo procesa?
Najzabavnije mi je traženje materijala. To mi diktira šta ću da radim, pa u odnosu na to smišljam skice i koja forma bi bila najakdekvatnija kako bi se materijal najbolje istakao.
Da li imaš savet za nekoga ko razmišlja da se bavi tekstilnim ili modnim dizajnom i ko želi da osnuje svoj brend?
Treba izbeći mehurić trendova sa ovih prostora koji su ovde veoma dugo zastupljeni. Ne bi trebalo samo time da se inspiriše, ali ovde je to uslov za onog ko želi da prodaje svoj rad. Ne bi trebalo da publika određuje rad dizajnera, već obrnuto - dizajner je taj koji diktira.