Tviter napuštaju i veliki modni brendovi
Modna kuća je videla rizik u daljem reklamiranju na Tviteru usled kontraverzija koje su nastale kada je Mask preuzeo kontrolu. Iako je brzo promenio pravila vezana za verifikaciju profila, mnoge kompanije gube poverenje i odlučuju se za potpuno povlačenje sa ove mreže zbog nesigurne budućnosti firme. Prevelika neizvesnost o daljem razvoju platforme pod Maskom može dovesti do marketinških problema u budućnosti za mnoge.
Može se pretpostaviti da se Balensijaga odlučila za ovakav potez kako bi se izbegao još jedan javni skandal, pogotovo nakon raskida odnosa sa muzičarem Kanje Vestom u oktobru.
Tviter je bio od velikog značaja za ovaj brend, s obzirom na mnoge viralne modne momente sa revija koje se šire preko ove platforme. Međutim, modna kuća je potvrdila da je oficijalni profil ugašen.
Pored Balensijage, kompanije kao što su Loreal, Audi, Folksvagen i Fajzer obustavljaju reklamiranje na Maskovom Tviteru do daljnjeg.