Novo ažuriranje Tredsa omogućilo korisnicima da obrišu svoj nalog, a da to ne utiče na Instagram
Mark Zakerberg, vlasnik Mete, se nije šalio kada je rekao da mu je iskustvo korisnika na prvom mestu, budući da je za jako kratko vreme uslišio molbe korisnika kada je u pitanju Treds. Sada, prilikom najnovijeg ažuriranja, korisnici mogu da deaktiviraju svoj nalog na Instagramu bez bojazni da će to uticati na nalog na drugoj platformi, ali i obrnuto.
Zakerberg odreagovao na nezadovoljstvo korisnika
Kada je lansiran, Treds je bio u potpunosti povezan sa Instagram nalogom korisnika, kako bi se omogućila jednostavnija tranzicija sa jedne na drugu društvenu mrežu. Međutim, iako se u početku povezivanje naloga na dvema platformama korisnicima učinilo kao dobra ideja, druga strana medalje im se nimalo nije dopala. Naime, kada bi želeli da svoj nalog na Tredsu privremeno ili za stalno deaktiviraju, na ekranu bi izlazila poruka da se brisanjem tog naloga, automatski briše i nalog na Instagramu. Za svakog korisnika Instagrama, koji na ovoj društvenoj mreži godinama postavlja fotografije i video snimke, ovako nešto je bilo frustrirajuće.
Ipak, čelnik Mete je sa Adamom Moserijem, prvim čovekom Instagrama, uslišio povratne informacije korisnika i deakiviranje naloga na Instagramu i Tredsu razgraničio. Sada korisnici u bilo koje vreme mogu da obrišu nalog na jednoj od ove dve platforme, a da to ne utiče na drugu.
Instagram nalog je neophodan za aktiviranje naloga na Tredsu
Kada je početkom jula društvenim mrežama odjeknula vest da se Mark Zakerberg priprema za globalno lansiranje aplikacije Treds, mnogi korisnici su bili skeptični, premda na prostorima interneta već niz godina postoji slična aplikacija, Tviter (sada Iks) koja omogućava deljenje tekstualnog sadržaja, poruka i eksternih linkova. Međutim, za samo pet dana od lansiranja, Treds je premašio brojku od 100 miliona aktiviranih naloga!
Veliki rast broja prijava mnogi su pripisivali tome da je Treds direktno povezan sa Instagram nalogom korisnika, što predstavlja potencijalno veliku prednost u odnosu na Tviter. Na taj način, prelazak na novu platformu podsvesno može delovati "lakše", jer ona nije potpuno nepoznata. Međutim, ono što je korisnike zabrinjavalo je činjenica da se deaktiviranjem jednog naloga automatski deaktivira i drugi.