Poslednja izmena koju je usvojila kompanija Meta tiče se političkog sadržaja, odnosno odluke da se on više ne promoviše i ne preporučuje korisnicima društvenih mreža. Briga o korisnicima i kontinuirano unapređenje oduvek su bili na prvom mestu Marku Zakerbergu, koji stoji na čelu ove korporacije.
Promene će biti implementirane u narednih par nedelja
"Naš cilj je da sačuvamo mogućnost izbora kada je reč o političkom sadržaju, i da korisnicima pružimo sadržaj koji je u skladu sa njihovim interesovanjima", rekao je Adam Moseri u najavi ove promene. U objavi koju je podelio na svom nalogu na društvenoj mreži Treds, Moseri je objavio i da će se ova izmena implementirati u narednih nekoliko nedelja, pri čemu će se odnositi kako na tu društvenu platformu, tako i na Instagram.
Korisnici koji žele da budu u toku sa sadržajem poltičkog karaktera, poput objava guvernera, predizbornih aktivnosti političara, statistike i slično, moraće da naloge koji takav sadržaj plasiraju prate. Za sve postojeće korisničke naloge koje pratite, restrikcija bilo kakvog tipa neće biti, te će oni koje takav sadržaj interesuje i dalje moći da mu pristupaju bez ikakvih ograničenja.
Meta će korisnike pitati da li žele da vide sadržaj političkog karaktera
Kada je reč o ovoj novini, nakon što ona bude implementirana, korisnicima će postati dostupna ažurirana opcija "Preporučenog sadržaja", u kojoj će, pored opcija za izbor preferencija i ključnih reči, biti dodata i opcija političkog sadržaja. Korisnici će moći da odaberu da on bude ograničen (limitiran) ili neograničen, pri čemu će se prirazivati kao i do sada.
Ovaj potez Mete dobro je utemeljen, pre svega na želji da se politički sadržaj ograniči na svim platformama koje joj pripadaju, uključujući Instagram, Treds i Fejsbuk ne bi li se korisnici poštedeli negativnie energije i komentara. Potom, i na statističkim podacima, koji ukazuju da ga većina korisnika blokira, budući da nije posebno zanimljiv.