Instagram i Treds više neće preporučivati politički sadržaj

Kompanija Meta, koja stoji iza popularnih društvenih mreža Instagram i Treds, odlučila je da svoju politiku promeni, te da više ne preporučuje sadržaj koji je političkog karaktera svojim korisnicima. Ovu odluku javnosti je saopštio prvi čovek Instagrama, Adam Moseri.

Poslednja izmena koju je usvojila kompanija Meta tiče se političkog sadržaja, odnosno odluke da se on više ne promoviše i ne preporučuje korisnicima društvenih mreža. Briga o korisnicima i kontinuirano unapređenje oduvek su bili na prvom mestu Marku Zakerbergu, koji stoji na čelu ove korporacije.

Promene će biti implementirane u narednih par nedelja

"Naš cilj je da sačuvamo mogućnost izbora kada je reč o političkom sadržaju, i da korisnicima pružimo sadržaj koji je u skladu sa njihovim interesovanjima", rekao je Adam Moseri u najavi ove promene. U objavi koju je podelio na svom nalogu na društvenoj mreži Treds, Moseri je objavio i da će se ova izmena implementirati u narednih nekoliko nedelja, pri čemu će se odnositi kako na tu društvenu platformu, tako i na Instagram.

Korisnici koji žele da budu u toku sa sadržajem poltičkog karaktera, poput objava guvernera, predizbornih aktivnosti političara, statistike i slično, moraće da naloge koji takav sadržaj plasiraju prate. Za sve postojeće korisničke naloge koje pratite, restrikcija bilo kakvog tipa neće biti, te će oni koje takav sadržaj interesuje i dalje moći da mu pristupaju bez ikakvih ograničenja.

Meta će korisnike pitati da li žele da vide sadržaj političkog karaktera

Kada je reč o ovoj novini, nakon što ona bude implementirana, korisnicima će postati dostupna ažurirana opcija "Preporučenog sadržaja", u kojoj će, pored opcija za izbor preferencija i ključnih reči, biti dodata i opcija političkog sadržaja. Korisnici će moći da odaberu da on bude ograničen (limitiran) ili neograničen, pri čemu će se prirazivati kao i do sada.

Ovaj potez Mete dobro je utemeljen, pre svega na želji da se politički sadržaj ograniči na svim platformama koje joj pripadaju, uključujući Instagram, Treds i Fejsbuk ne bi li se korisnici poštedeli negativnie energije i komentara. Potom, i na statističkim podacima, koji ukazuju da ga većina korisnika blokira, budući da nije posebno zanimljiv.