Od četvrtka Sajam turizma: Herceg Novi zove na rekordno posećen Praznik mimoza, Grčka zemlja partner
Neobično lepo vreme za februar učinilo je da mnoge "zasvrbe tabani" i upute se na neko turističko putovanje na more, u evropske metropole ili lokalne SPA i etno centre. Zato se čini da ovogodišnji 45. Međunarodni sajam turizma stiže u pravi čas - od 22. do 25. februara.
Na Beogradskom sajmu predstaviće se više od 400 učesnika iz 27 zemalja, saopšteno je iz organizacije.
Koordinator događaja Dragan Zečević, istakao je da će srpskim turistima posebno zanimljiva biti Grčka, zemlja partner sajma turizma koju godišnje poseti oko milion domaćih turista.
"Na štandu u hali 1 biće prisutni svi turistički predstavnici iz najpopularnijih grčkih destinacija. Njihov glavni zadatak je da posetiocima približe sve turističke kapacitete, istorijske, prirodne, kulinarske, vinske i kulturne ture za obilazak Grčke, kako kontinentalnog, tako i ostrvskog dela", rekao je Georgios Kakoutis, direktor Nacionalne turističke organizacije Grčke.
Popularne i omiljene destinacije daće svoje ekskluzivne sajamske cene u okviru "frst minut" ponuda, a to su Turska, Grčka, Crna Gora, Tunis, Bugarska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Mađarska, Kamerun, Gabon, Namibija i Kipar.
Takođe, prvi put će se predstaviti Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija i Libija, dok će se Indonezija, Kuba i Sao Tome i Principe vratiti na beogradski sajam.
Posetioci će iz velike ponude moći da izdvoje porodična putovanja, daleke i egzotične destinacije, putovanja za mlade, siti brejk ture, odmor i oporavak u banjama, SPA vikende na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna dešavanja...
U Herceg Novom Praznik mimoza do 3. marta
Za one koji vole more, feštu i guštanje uz vino, muziku i dobru zabavu, tu je Crna Gora.
"Rekordna poseta već je zabeležena na Fešti od mimoze, ribe i vina u Herceg Novom, gde je 35.000 gostiju iz gradova Crne Gore i regiona uživalo na tradicionalno najpopularnijoj svečanosti 55. Praznika mimoze koja traje od 15. februara do 3. marta", navode iz turističke organizacije.
Reka gostiju pratila je svečani defile mažoretkinja, trombonjera, gradske muzike Hergec Novog, Mesne muzike Đenović i Maškara koji se od Kumbora kretao ka Đenoviću.
Uz mediteransku muziku i više od 70 kulturno umetničkih programa, uz sunčano vreme sa temperaturama od 17 stepeni, svako će naći nešto za sebe, bilo da je reč o Berbi mimoze, maskenbalu, koncertima, različitim kulturnim, gastro i sportskim sadržajima.
Našim turistima zanimljiva je i Španija, a iz Turističke organizacije te zemlje poručuju da će na sajmu predstaviti svoje novitete i turističke destinacije.
Srbija predstavnja domaću Kapadokiju
Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali 4 Beogradskog sajma kroz nastupe Turističke organizacije Srbije (TOS), Turističke organizacije Beograda (TOB), Turističke organizacije Vojvodine (TOV).
Turistička organizacija Srbije predstaviće se pod sloganom "Srbija. Doživi!", a pored aktivnog odmora akcenat će biti na bogatstvu različitosti kroz promociju nove brošure pod nazivom "Uporište duhovnosti" i "Moj Dunav".
Nastup Turističke organizacija Beograda na ovogodišnjem Sajmu turizma biće u znaku predstojeće izložbe EKSPO 2027, kao i različitih manifestacija koje nude beogradske opštine.
Turistička organizacija opštine Inđija promovisaće projekat "Srpska Kapadokija", novu turističku atrakciju Krčedinske ade.
Paralelno se održava i 19. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA.
Sajam turizma svečano će otvoriti predsednik Srbije Aleksandar Vučić i ministarka turizma Grčke Olga Kefalogiani.