''Balensijaga'' tuži tvorca njihove sramne kampanje sa decom, oglasila se i Kim Kardašijan

Brend je u objavi na Instagramu izjavio da je pokreuo sudski postupak protiv produkcijske kuće koja je kreirala skandaloznu sado-mazo kampanju sa decom, da će se pobrinuti da se ovakve greške ne dešavaju u budućnosti, kao i da preuzimaju odgovornost za ''neproverenu'' kampanju

Modni brend je pod velikim pritiskom javnosti zbog (sada uklonjenih) fotografija prolećne kampanje na kojima su se nalazila deca sa torbicama u obliku medvedića koji nose sado-mazo aksesoare. Ovakve insinuacije na dečju pornografiju se ne događaju prvi put, s obzirom da su na fotografijama njihove prethodne kampanje, korisnici društvenih mreža uočili dokumente o zakonima o dečijoj pornografiji, kao i knjigu umetnika Mikela Boremansa, poznatog po morbidnim prikazima dece u svojim delima. Iako umetnik nema direktan odnos sa brendom, može se kreirati asocijacija sa ovom neprikladnom kampanjom.

Objava izvinjenja brenda je postavljena tri dana nakon što je ''Balensijaga'' pokrenula sudski postupak u vrednosti od 25 miliona dolara protiv produkcijske kuće koja je uradila kampanju i scenografiju. Takođe, izjavljuju da su počeli da uspostavljaju odnose sa organizacijama za zaštitu dece, kao i da ispituju strukturu svoje kompanije i način odobravanja reklamnog sadržaja.

Ovo je prva objava koju je modna kuća postavila nakon što je uklonila sav materijal sa Instagrama.

Tek nekoliko dana nakon što se dogodio skandal sa kampanjom, oglasila se i Kim Kardašijan, najpoznatiji svetski ambasador ove firme, i preko Tvitera iznela svoje mišljenje, govoreći da se privatno sastajala sa ''Balensijaga'' timom u nadi da će bolje razumeti kako je došlo do onakvih fotografija. Dodala je da će dublje proceniti odnos sa brendom, čekajući da prihvate odgovornost za opasnu kampanju.

Međutim, korisnici društvenih mreža nisu dobro primili ove poruke. Mnogi optužuju ''Balensijagu'' da svaljuje krivicu na produkcijsku kuću, jer je sigurno da je kampanju odborilo više ljudi iz kompanije, s obzirom da sav sadržaj mora biti dobro proveren pre nego što se pusti u javnost.

Takođe, mnogi su kritikovali i Kim Kardašijan, smatrajući da je jedini ispravan postupak potpuno obustaviti saradnju sa brendom, umesto procenjivati štetu i uprkos tome nastaviti odnos. Mnogi dodaju da ne podržavaju njen stav prema situaciji, s obzirom na to da kao majka treba da razume da je sigurnost dece prioritet, a ne propust koji se može oprostiti zarad budućih profita.