"Slika polova i godina uglavnom ostaje ista. Instagram je i dalje platforma društvenih mreža uglavnom za žene, dok Jutjub i platforma X privlače više muškaraca. Ostali društveni mediji imaju otprilike 60-40 podela", saopštio je tokom predstavljanja istraživanja Vasilij Kjorni, direktor za strateške komunikacije Brend Analitiks-a.
Prema prezentaciji, 62,4 odsto onih koji objavljuju sadržaj na VK su žene, a 37,6 muškarci.
''VK je ove godine imao nešto više ženskih korisnika", primetio je Kjorni, prenosi TASS.
Kreatori na Jutjubu više usmeravaju svoj sadržaj prema muškoj publici, dok Instagram ostaje više fokusiran na žene.
Samim tim, broj muških kreatora sadržaja je preko 62 na Jutjubu, a dok žene prave 37 odsto sadržaja, dok sadržaj na Instagramu kreiraju većinski žene (81,5 odsto).
VKontakte (VK) je društvena mreža koja kombinuje mnoge alate i usluge - besplatna društvena mreža za objavljivanje fotografija, video zapisa, klipova, razmenu poruka i prodaju robe. U kolokvijalnom govoru, VKontakte se često naziva "vk", ili "kontakt".
Ime "VKontakte" izmislio je tvorac ove društvene mreže Pavel Durov, koj je ujedno i tvorac Telegrama. Ova ideja mu je došla kao rezultat ponovnog razmišljanja o frazi "U potpunom kontaktu sa informacijama". Društvena mreža pomaže ljudima da ostanu u kontaktu sa svojim poznanicima, kolegama, rođacima i drugovima iz razreda.