Magazin

Korisnici sve manje spremni da plaćaju za upoznavanje na Tinderu

Promene navika korisnika tindera, veća zainteresovanost za dugoročne veze umesto neobaveznih, dovelo je do toga da su sve manje spremni da plaćaju za upoznavanje na popularnoj aplikaciji Tinder
Korisnici sve manje spremni da plaćaju za upoznavanje na TinderuGetty © Leon Neal

Istovremeno raste potražnja za sličnom aplikacijom Hindž (Hinge), pokazao je nedavno objavljeni kvartalni izveštaj kompanije Meč grup (Match Group) koja je vlasnik oba brenda.

Broj korisnika koji plaćaju za Tinder se smanjuje već šest kvartala zaredom, a u prvom kvartalu 2024. je pao za devet odsto međugodišnje na 10 miliona korisnika, prenosi portal Teh kranč.

Nasuprot tome broj pretplatnika aplikacije Hindž je u istom periodu porastao za 31 odsto na 1,4 miliona korisnika.

Kako navodi portal, pad Tindera je bio očekivan zbog promene u navikama korisnika aplikacija za upoznavanje.

Mlađi korisnici su više zainteresovani za ozbiljne, dugoročne veze umesto za neobavezne susrete, po čemu je Tinder poznat.

Hindž je, nasuprot tome, još od svog osnivanja stekao popularnost među korisnicima koji traže ozbiljnije veze.

Dok se Tinder bori da zadrži pretplatnike, Hindž je na putu da postane "biznis vredan milijardu dolara", izjavio je izvršni direktor firme Meč grup, Bernard Kim.

Prihod od aplikacije Hindž je u prvom kvartalu 2024. porastao za 50 odsto na 124 miliona dolara, a prihod za celu 2023. iznosi 396 miliona dolara.

Meč grup će pokušati da poveća atraktivnost Tindera kroz nove funcije kao što su dodatne mogućnosti za devojke, a uskoro će tražiti i da svaki profil obavezno sadrži snimak lica, navodi se u saopštenju kompanije.

image