Za vrlo kratko vreme, TikTok je postao apsolutni hit među društvenim mrežama - popularnost se i dalje širi, a korisnici ove mreže ističu da im se posebno dopadaju kratke video forme od nekoliko sekundi. Ipak, namera kompanije je da se prošire mogućnosti i opcije, pa se već testiraju duže video forme u trajanju od sat vremena, potvrđeno je za portal Teh Kranč. Za sada, funkcija je dostupna ograničenoj grupi korisnika na odabranim tržištima.
Ova opcija predstavlja pomak od originalnog formata TikToka. Aplikacija je, kako je poznato, omogućila korisnicima da objave snimke u trajanju od 15 sekundi, ali je to ograničenje povećano u poslednjih nekoliko godina.
Dok je kompanija postala popularna zbog kratkog video formata, postaje jasnije da polako prihvata sadržaj dugog formata kako bi se suočila sa jednim od svojih najvećih konkurenata Jutjubom.
Svrha ove mogućnosti jeste da se kreatorima pruži mogućnost da eksperimentišu sa novim ili proširenim tipovima sadržaja sa više fleksibilnosti, kažu iz kompanije. Naravno, ovakav potez stavlja TikTok u još direktniju konkurenciju sa Jutjubom.
Čelnici ove društvene mreže verovatno smatraju da će, kreatori koji obično objavljuju svoj sadržaj na Jutjubu, takođe objavljivati svoje video snimke na ovoj platformi.
Ovakva opcija bi omogućila nove sadržaje na TikToku, a to su, na primer, cele televizijske emisije.
Kao i kod bilo koje funkcije koja se testira, nije poznato kada i da li Tiktok planira da široko pokrene opciju za objavljivanje video zapisa od 60 minuta.