Ova godina je bila puna događaja i viralnih momenata za modni svet. Vraćanjem 2000-tih kroz različite trendove, ljudi su poželeli više igre i zabave u odevanju i to se upravo odražava preko ovih analiza. Golub torbica je najveći dokaz potrebe za humorom, jer trenutno je na ''JV Anderson'' sajtu rasprodata, a liste čekanja za kupovinu su ogromne.
Pored Andersonovog goluba, neki od najpopularnijih aksesoara su Miu Miu baletanke i mini suknja, koja je bila hit na internetu. Pretrage proizvoda ovog brenda su veće za 34 procenata od prošle godine. Miu Miu je dostigao veliku popularnost u proteklih nekoliko meseci i proglašen je za brend godine.
Supermodel Bela Hadid je dobila prvo mesto za najbolje ''Moćno odevanje (Power dressing)'' u 2022. Pretrage za njenim uličnim stilom su se povećale za više od hiljadu procenata u odnosu na prošlu godinu. Ovo potvrđuje i njenu titulu najstilizovanije žene na svetu. Takođe, ''Koperni'' sprej-haljina ove manekenke je proglašena za najveći viralni momenat u svetu mode.
''Dizel'' se nalazi na listi najuticajnijih brendova godine. Logo brenda je proglašen za top logo za 2022, a ''1DR'' torbica ove modne kuće je na listi najtraženijih aksesoara.
Zbog vesti o novom ''Barbi'' filmu, roze boja je brzo preuzela vrhove trendova. ''Valentino PP'' je dospela na listu jedne od najuticajnijih kolkecija, koja je podigla pretrage pink odevnih komada više od 100 procenata.
Mnoge poznate ličnosti su zaslužne za ovakve uspone brendova, aksesoara i odevnih komada, ali i veliki broj korisnika na društvenim mrežama koji "poguraju" na desetine trendova tokom godine.