Ultra-bogati će često sa sobom "poneti" čitavu flotu automobila kada putuju, zajedno sa motorima i drugim "igračkama", pa će ih smestiti u čarter teretne avione koji prate njihove privatne avione.
Tu su, naravno, i kamioni koji će ih prevesti do tačne adrese klijenata ili garaža, jer vlasnici obično ne vole da nepoznati vozači voze i dodaju kilometražu njihovim dragocenim automobilima.
"Imam klijente koji iznajmljuju avione, koji su veoma bogati i manje osetljivi na cene od mene i ne žele da stavljaju svoje automobile kod komercijalnih avio-kompanija. U tom slučaju će od nas iznajmiti teretni avion, koji košta milione", rekao je Amer Naran, koji radi u privatnoj avijaciji za Si-En-En.
Naran je jedan od hiljada bogatih vlasnika automobila koji koriste prednosti specijalizovanih usluga prevoza tereta za automobile, a koje nude mnoge velike avio-kompanije, posebno one sa sedištem na Bliskom istoku.
"Imam redak Porše Karera GT koji me koštao 1.9 miliona dolara i držim ga na aerodromu u Dubaiju. Ako letim bilo gde, avio-kompanija će ga staviti na najraniji let gde god da idem, tako da me tamo čeka moj auto", kaže Naran.
Poslednji put kada je Naran leteo sa svojim voljenim autom iz Dubaija u London, kaže da ga je koštao 36.000 dolara - dakle, malo više nego što bi platio da je kupio nov "golf" čim je sleteo u London.
Dodaje da njegovi najbogatiji klijenti "jedva da trepnu" kada vide takve cene. Štaviše, jedan od njih je nedavno tražio da teretni avion preveze njegov novi Samsung televizor, jer je ekran bio isuviše veliki da prođe kroz vrata njegovog privatnog aviona.
"Imam i jednog klijenta koji prevozi Nisan Patrol 4k4. Ne verujem da taj automobil vredi išta, ali njemu se sviđa i košta ga milione da ga prevozi, zajedno sa njegovim Bugatijem."
Jeftinije avio-kompanije nude ove usluge transporta autompbila između Dubaija i Londona za oko 13.000 dolara, objašnjava Dan Holvort, koji više od jednu deceniju isporučuje automobile.
Ipak, kaže da povremeno ljubazno odbije nove kupce ako mu nešto deluje sumnjivo.
"Uvek želimo identifikaciju vlasnika, registracione dokumente automobila i da stvorimo sliku o klijentu. Ne želite kažete samo "Da, ja to mogu", a onda da se ispostavi da je to ukradeni auto u avionu, pa vas čekaju i neka ozbiljna pitanja na koja treba da odgovorite", objasnio je.
"Zamolili su me da prevezem konje i kamile. Tu baš i nisam stručan i nikada ne bih pristao na posao ako nisam 100 odsto siguran da će teret biti živ kada stigne na destinaciju", dodao je.