"Lada priora" proizvedena 2012. godine prešla je milion kilometara, bez ijednog kvara. Kao nova, koštala je nešto više od 7.000 evra. Poznato je javnosti, da je priličan broj "mercedesovih" motora sa 12 cilindara, oznake M137, zbog kvarova koji nisu mogli da budu otklonjeni, morali da budu zamenjeni posle 70.000 kilometara, mada je cena jednog motora 120.000 evra što znači da je skuplji 17 puta od celog narodnog automobila proizvedenog u Rusiji.
Retki su primerci idealizovanih automobila "Be-Em-Ve", koji su prešli 900.000 kilometara. "Priora" je dostojna uloge porodičnog vozila i pruža dovoljno prostora za četiri odrasle osobe.
Duga je 4,29 metara, široka 1,66, a visoka 1,42 metara i ima međuoosovinsko rastojanje od 2,492 metara. Motor od 1,6 litara ima četiri ventila po cilindru i razvija 98ks i 145 Nm, a obrtni moment do prednjih točkova prenosi petostepeni manuelni menjač.
Ubrzanje od 0-100 km/č iznosi 11,5 sekundi, a maksimalna brzina je 183 km/č. Ogibljenje je uobičajeno za klasu, napred je Mekfersonov sistem, pozadi je torziona osovina.
Standard su ABS i kočioni diskovi na sva četiri točka. Serijski su ugrađeni, klima-uređaj, četiri vazdušna jastuka, zatezači sigurnosnih pojaseva, audio sistem, blutut, grejači u prednjim sedištima i senzor za kišu.
U periodu od 2007. do 2015. godine, ukupno je prodato 900.000 primeraka "lade priore".
Artur Mirzojan, vlasnik "priore" sa kojom je prešao milion kilometara, rekao je da bi ponovo kupio isti auto ili novu "vestu". Motor je dva puta generalno servisiran, a menjani su samo diskovi kvačila, dok je menjač radio bez problema. "Lada priora" je dokaz, da auto ne mora da bude skup, da bi bio trajan i pouzdan.