Pred brojnom publikom, više od 120 igrača je pokazalo zavidne fudbalske veštine i majstorije poput pravih profesionalaca. Uz sjajnu atmosferu i u sportskom duhu bila je ovo istinski sjajna prilika za najavu EURO 2024, čiji je "Hajsens" globalni partner treći put zaredom.
Kompanija je globalni partner prestižnih sportskih manifestacija, a ovog puta podržava kvalifikacije i već
treći put zaredom UEFA Evropsko fudbalsko prvenstvo, koje će naredne godine biti održano u Nemačkoj.
U susret tome, sad već tradicionalnom "Hajsens Kupu" prisustvovali su i predstavnici medija na takozvanom
beogradskom moru, na Adi.
Finalistima i pobednicima, "Hajsens" je obezbedio i dodelio vrlo vredne nagrade, a u posebno pripremljenoj "Čil zoni" turnira bilo je veoma zabavno, što je dodatno začinilo kompletan događaj.
Pobednik turnira za 2023. godinu je ekipa "Tehnomanija", dok je drugo mesto osvojila ekipa
"Tehnomedia".
U revijalnom delu turnira svojevrsna atrakcija bila je utakmica sportskih medija i
sportskih redakcija medijskih portala u Srbiji, koja je pokazala da naši sportski novinari, osim što
odlično prate sportska dešavanja umeju i da igraju fudbal - i to kako!
RT Balkan imao je svog predstavnika u ovoj revijalnoj utakmici, a konačni rezultat bio je 5:3 za ekipu u zelenim dresovima.
UEFA je objavila da u utorak počinje prva faza prodaje ulaznica za Evropsko prvenstvo naredne godine.
Do 26. oktobra, do kada traje prva faza, biće dostupno 1,2 miliona ulaznica.
U prvoj fazi biće dostupan najveći broj ulaznica koje mogu kupiti nemački navijači, jer je jedino za tu fazu takmičenja jasno kada će i gde igrati domaća selekcija.
Cene se kreću od 30 evra za ulaznice za utakmice u grupnoj fazi, do 1.000 evra za najskuplje ulaznice za finale u Berlinu.
Oni koji se ne uspeju da se prijave u prvoj fazi automatski će biti uvršteni u dodatni program, gde će biti prvi obavešteni o novim dostupnim ulaznicama za Evropsko prvenstvo u Nemačkoj.