Nekoliko navijača Partizana na društvenim mrežama javilo se sa problemom "duplih" sezonskigh ulaznica, te da su zbog istih ostali bez mesta u "Štark areni".
Srpski klub je u prepunoj areni, poražen od ekipe Barselone u trećem kolu Evrolige.
Crno-beli su se oglasili saopštenjem i planom rešenja.
"Nakon što su na sinoćnoj utakmici uočene nove sistemske greške u izdavanju sezonskih i dnevnih karata, KK Partizan je hitno sazvao sastanak sa tiketing provajderima Efinity i Fancee. Presekom stanja, utvrđene su greške izazvane nizom objektivnih okolnosti, ali i ljudskim faktorom prilikom manuelnog formiranja nove baze, što je bilo iznuđeno rešenje usled izostanka predaje starih podataka od strane starog tiketing partnera", stoji u saopštenju Partizana.
Navedeno je da su tokom leta angažovali dva renomirana tiketing provajdera u želji da unapredi poslovanje u oblasti prodaje karata.
"Ipak, usled opisanih okolnosti, sistem je u početku rada pokazao određene manjkavosti, koje po hitnom zahtevu kluba moraju biti otklonjene do naredne utakmice na domaćem terenu. Prvi korak u rešavanju problema je da svi navijači koji su prijavili problem sa duplim sezonskim ili dnevnim kartama moraju biti kontaktirani od strane tiketing provajdera do četvrtka u 20 časova", saopštio je KK Partizan.
Beogradski klub dodaje da, ukoliko navijači svoj problem sa ulaznicama do sada nisu prijavili, to mogu učiniti odmah putem brojeva telefona 061 318 0361 i 061 318 0360 u sredu do 20 časova i u četvrtak od 09 do 20 časova.
"Pre poziva, molimo sve navijače da pripreme lične podatke i podatke o ulaznicama sa kojima imaju problem. KK Partizan apeluje na strpljenje navijača i izvinjava se svima na neprijatnosti u ime Kluba i dve partnerske kuće koje za potrebe kluba obavljaju prodaju ulaznica. Sa druge strane, KK Partizan Možart Bet od tiketing partnera zahteva hitno rešenje nastalog problema", stoji u saopštenju KK Partizan.