U subotu 1. juna, održan je sada već treći "Hajsens kup" na Adi Ciganliji u Beogradu.
Turnir predstavlja zagrevanje za predstojeće Evropsko prvenstvo, a okupilo se čak 128 prodavaca podljenih u 16 timova.
Pred brojnom publikom, učesnici su pokazali zavidne fudbalske veštine i majstorije poput pravih profesionalaca.
Uz sjajnu atmosferu i u sportskom duhu bila je ovo istinski sjajna prilika za najavu EURO 2024, čiji je "Hajsens" globalni partner treći put zaredom.
U velikom finalu, slavila je ekipa Tehnomanija, koja je sa 2:0 savladala Emezetu.
Pobednici turnira su nagrađeni sa osam ulaznica za utakmicu Srbije i Engleske, kojom "orlovi" otvaraju nastup na prvenstvu 16. juna u Gelzenkirhenu u Nemačkoj.
Atrakcija i ovogodišnjeg "Hajsens kupa" bio je novi medijski turnir novinara iz desetak najvećih sportskih redakcija u Srbiji.
Predstavnike je imala i sportska redkacija RT Balkana, a novinari su takođe demonstrirali veliku borbenost i uveličali ovaj sjajan događaj koji je sjajna najava za najavu za predstojeće Evropsko prvenstvo, čiji je "Hajsens" globalni partner od 2016. godine.
Srbija će na šampionatu Evrope učestvovati posle 24 godine pauze, a prvi put od osamostaljenja.
"Orlove" u grupnoj fazi pored duela sa Engleskom, očekuju i mečevi sa Slovenijom i Danskom.
Šampionat "starog kontinenta" organizuje se 17. put, a Srbija je jedna od 24
reprezentacije koje će ove godine učestvovati u njegovoj završnici.
Nemačka je domaćin posle čak 36 godina, a do sada je najviše puta učestvovala na
ovom takmičenju. Novčani fond koji će učesnici i pobednici podeliti iznosi 331 milion evra.
Desetina tog iznosa uložena je u održivost i ekologiju, pa će UEFA EURO
2024 biti "najzeleniji" šampionat Evrope do sada.