Beogradski aerodrom "Nikola Tesla" i kompanija "Vansi" oglasili su se povodom tehničkih problema i višesatnih čekanja sa kojima su se putnici suočavali prethodnih dana.
"U jutarnjim satima u četvrtak, 22. juna, beogradski aerodrom se suočio sa tehničkim kvarom na rendgenskom sistemu u Terminalu 2, o čemu je javnost obaveštena. Putnici koji su se u tom periodu zatekli na adekvatnim šalterima su preusmereni na šaltere za prijavu na let u Terminalu 1, što je uticalo na brzinu procesa otpreme i odložilo vremena poletanja avio prevoznika u tom periodu.
Po prijavi kvara, nadležne službe su odmah reagovale i kvar je otklonjen u najbržem mogućem roku, oko 10 časova ujutru. Tehnički kvar je uticao na kašnjenje 14 jutarnjih odlaznih letova, od ukupno 113 odlaznih putničkih letova tokom jučerašnjeg dana. Na aerodromu je tog dana realizovano 232 dolaznih i odlaznih putničkih letova.
Napominjemo da aerodrom u ovom periodu još uvek realizuje velike investicione radove na proširenju i modernizaciji aerodromske infrastrukture, uz istovremeno opsluživanje najvećeg obima saobraćaja u istoriji aerodroma. Po završetku radova, očekujemo da konstantno održavamo visok nivo usluge čemu težimo.
Kompanija "BELGRADE Airport" se izvinjava svim putnicima na čije je letove uticao jučerašnji tehnički kvar, i preduzima sve neophodne aktivnosti da se ovakve situacije svedu na minimum", navedeno je u saopštenju.
Podsećamo, agonija sa kašnjenjem letova na beogradskom aerodromu "Nikola Tesla" nastavila se i jutros. Od 25 polazaka "Er Srbije", svega tri aviona je odletelo ka svom odredištu sa manje od pola sata kašnjenja.