Srbija i Balkan

Đukić Dejanović: Izgradnja memorijalnog centra u "Ribnikaru" kada se usaglasi idejna poruka projekta

Idejno rešenje za to kako će izgledati memorijalni centar će sigurno proisteći iz velikog broja konsultacija, ali će svoje ideje davati i urbanisti, arhitekte, psiholozi, etičari i roditelji dece koje, nažalost, više nema, istakla je ministarka prosvete
Đukić Dejanović: Izgradnja memorijalnog centra u "Ribnikaru" kada se usaglasi idejna poruka projekta© TANJUG/ SAVA RADOVANOVIĆ/ bs

Ministarka prosvete Slavica Đukić Dejanović je izjavila da očekuje da će projekat izgradnje memorijalnog centra u Osnovnoj školi "Vladislav Ribnikar" biti završen do kraja godine.

Prema njenim rečima, projekat izgradnje trebalo bi da bude gotov u ovoj godini, a sa izgradnjom će se početi kada se steknu svi uslovi, kao što su lokacija i gabariti memorijalnog centra, kao i usaglavašanje o idejnoj poruci koju bi centar trebalo da pošalje.

"Radna grupa koja je formirana i vezana za aktivnosti oko memorijalnog centra već je imala svoju prvu sednicu i donela poslovnik o radu. Idejno rešenje za to kako će izgledati memorijalni centar će sigurno proisteći iz velikog broja konsultacija, ali će urbanisti, arhitekte, psiholozi, etičari i roditelji dece koje, nažalost, više nema davati svoje ideje za idejno rešenje. Struka će, naravno, osmisliti i sadržinu i formu", istakla je Đukić Dejanović gostujući na TV Prva.

Kada je reč o rekonstrukciji dela škole gde deca idu na nastavu, Đukić Dejanović je rekla da je taj deo trebalo da bude rekonstruisan još pre zbog pandemija virusa korona.

"Tu je kompletna instalacija jako loša i zaista je sada vreme da se napravi definitivni projekat za rekonstrukciju i proširenje škole. Letnji raspust bi trebalo da bude period kad će se krenuti sa rekonstrukcijom, kako bi deca koja idu u Vladislav Ribnikar imala što povoljnije uslove za učenje, obrazovanje, igru i sve ono što je deci namenjeno", rekla je ministarka.

Ona je navela i da deci treba plasirati istinu i dati im mogućnost da kroz određene predmete koje uče u školi, ali i kroz uticaje u vršnjačkoj komunikaciji, porodici i u razgovorima sa drugima, formiraju svoj stav i kritičko mišljenje.

image