Svet

Mora da plaća podršku: Kamala Haris na oglašavanje na mrežama troši 20 puta više od Trampa

Haris je potrošila 12,2 miliona dolara na oglašavanje na Fejsbuku i Instagramu u nedelji debate, dok je Tramp potrošio nešto više od 611.000 dolara
Mora da plaća podršku: Kamala Haris na oglašavanje na mrežama troši 20 puta više od Trampa© VCG/VCG via Getty Images

Potpredsednik SAD i demokratski kandidat Kamala Haris potrošila je tokom nedelje debate 20 puta više novca na oglašavanje na društvenim mrežama od republikanskog kandidata Donalda Trampa, izvestio je danas "Njujork tajms".

Kako se navodi, Harisova je potrošila 12,2 miliona dolara na oglašavanje na Fejsbuku i Instagramu u nedelji debate, dok je Tramp potrošio nešto više od 611.000 dolara.

Predsednička debata održana je na televiziji ABC 10. septembra, a Tramp je, iako je svoj nastup ocenio kao "najbolji do sad", odbio da učestvuje u narednoj.

Većina zapadnih medija, uključujući i republikanski nastrojenu televiziju "Foks njuz", ocenila je da se Harisova pokazala bolje, a da je Tramp izgledao napetije nego tokom junske debate sa aktuelnim predsednikom SAD Džozefom Bajdenom.

Bajden je ubrzo nakon te debate, suočen sa kritikama, odlučio da se povuče iz predsedničke trke i podržao svoju potpredsednicu Kamalu Haris.

image