Medijski pejzaž u tranziciji: Si-En-En planira masovna otpuštanja
Si-En-En planira da već danas otpusti stotine svojih radnika, prenosi rivalska mreža Si-En-Bi-Si pozivajući se na izvore i objašnjava da je razlog tome "preorijentacija" na digitalnu publiku.
Konglomerat "Vorner bros Diskaveri" navodno mora da smanji troškove TV produkcije, konsoliduje timove i proširi svoje ponude za digitalnu pretplatu, preneo je Si-En-Bi-Si.
Ne očekuje se da će otkaze dobiti najprepoznatljivija imena Si-En-Ena, rekli su izvori, dodajući da bi nekoliko emisija koje se trenutno proizvode u Njujorku ili Vašingtonu moglo da se prebaci u Atlantu.
Multinacionalna kompanija je uvela digitalni pejvol prošlog oktobra, kada je počela da naplaćuje mesečnu naknadu od 3,99 dolara od svojih čestih korisnika.
"En-Bi-Si njuz", u vlasništvu Komkasta, četvrtog po veličini emitera na svetu po prihodima, takođe planira otpuštanja ove nedelje, napomenuo je Si-En-Bi-Si. Njihovi izvori tvrde da će otkaze dobiti manje od 50 zaposlenih.
Trenutni medijski pejzaž je u tranziciji jer gledanje linearne televizije postaje sve manje popularno, dok sve više ljudi vesti prati preko striming servisa i društvenih mreža.
"Vašington post" je ranije ovog meseca objavio da će otpustiti oko četiri odsto ranika u pokušaju da smanji troškove usred rastućih gubitaka. U novembru je Asošiejted pres preneo da će smanjiti oko osam odsto svoje radne snage jer novinska agencija nastoji da ažurira poslovanje i proizvode.