Tviter je najavio da će dozvoliti politički marketing na platformi "u narednim nedeljama", dok će političke reklame koje ne promovišu specifične kandidate već se bave širim političkim pitanjima biti omogućene odmah.
Ukidanjem zabrane političkog marketinga, koju je uveo suosnivač i bivši generalni direktor Tvitera Džek Dorsi, ta društvena mreža svrstava se u redove Fejsbuka i Jutjuba koji nemaju takve zabrane, prenosi "Politiko".
Odluku je najavio zvanični nalog "Bezbednost tvitera" u sledećem saopštenju:
"Verujemo da reklame sa ideološkom osnovom mogu olakšati javni razgovor o važnim temama. Danas popuštamo naše smernice za ideološki potkovane reklame u SAD. Takođe planiramo da proširimo kriterijume za politički marketing koji dozvoljavamo u narednim nedeljama."
"U budućnosti ćemo uskladiti svoju politiku po pitanju reklama sa politikom televizije i drugih medija. Kao i kod svih promena politike, prvo ćemo obezbediti da naš pristup pregledanju i odobravanju sadržaja štiti ljude na Tviteru. Podelićemo više detalja kako ovaj posao bude napredovao", piše u saopštenju.