Svet

Mask na korak od Tvitera; "Gde nestadoše tviteraši?"

Broj najaktivnijih tviteraša je u apsolutnom padu od početka pandemije
Mask na korak od Tvitera; "Gde nestadoše tviteraši?"© Tanjug/Hannibal Hansćke/Pool Photo via AP, File

Američki milijarder Ilon Mask saopštio je da planira da do petka finalizuje kupovinu Tvitera, saznaju američki mediji.

On je o tome obavestio bankare koji su se obavezali da mu pomognu u finansiranju kupovine ove društvene mreže.

Mask je naveo da njegovi advokati uputili potrebnu papirologiju za kupovinu Tvitera po ceni od 44 milijarde dolara.

Ovakav potez milijardera pokazuje da on planira da postupi u skladu sa odlukom suda u Delaveru kojom je prekinuto suđenje protiv Ilona Maska, dajući tako suporstavljenim stranama više vremena da kompletiraju dogovor o kupovini, piše "Rojters".

Inače, pravni spor između Maska i Tvitera vodi se zbog lažnih naloga na toj društvenoj mreži kojih, prema tvrdnjama milijardera, ima više nego što ih je kompanija prijavila.

Nakon objavljivanja vesti da će kupovina biti završena do petka, akcije ove kompanije skočile su na 53,18 dolara, čime su se približile Maskovoj ponudi od 54,20 dolara, piše "Blumberg".

Sve manje aktivnih tviteraša 

Dokumenta Tvitera u koja je agencija Rojters imala uvid pokazuju da ova kompanija gubi najaktivnije korisnike koji su od suštinske važnosti za platformu.

Takozvani "teški tviteraši" čine manje od 10 odsto svih mesečnih korisnika, ali prizvode 90 procenata svih tvitova i polovinu godišnjih prihoda.

Broj najaktivnijih tviteraša je u "apsolutnom padu" od početka pandemije, naveo je jedan istraživač platforme u internom dokumentu pod naslovom "Gde nestadoše tviteraši?".

Najaktivniji korisnici su oni koji se loguju na Tviter šest ili sedam dana sedmično i tvituju tri do četiri puta nedeljno.

Interna analiza pokazala je da je u protekle dve godine došlo do promene interesovanja među najaktivnijim korisnicima, što bi moglo da učini platformu manje primamljivom oglašivačima.

Naime, kriptovalute i sadržaj koji "nije bezbedan za posao", odnosno golotinja i pornografija su najinteresantnije teme među aktivnim korisnicima, dok su vesti, sport i zabava pale na dno lestvice, a upravo su te teme pomogle Tviteru da postane "svetski digitalni trg", kako ga je Mask jednom nazvao, i primamljiv za ulagače.

image