Bivši voditelj "Foks njuza" Taker Karlson i nekadašnji savetnik Bele kuće Nil Patel nastoje da prikupe sredstva za pokretanje nove medijske kompanije koja bi potencijalno koristila Tviter kao svoju bazu, prenosi "Volstrit džornal".
Nova kompanija bi pružala duže verzije besplatnih video-zapisa koje je Karlson redovno objavljivao na Tviteru nedugo nakon što je napustio "Foks njuz", da bi potom poslovala na principu pretplate korisnika.
Izvori lista ističu da Karlson i Patel rade na tome da prikupe stotine miliona dolara za finansiranje buduće kompanije, kao i da su angažovali brojne advokate i medijske stratege.
Korisnici Tvitera i drugih platformi i dalje bi mogli da gledaju besplatne, kraće verzije njegove emisije, intervjue i dokumentarne filmove, ali bi morali da se pretplate da bi ih gledali u celini. Kompanija navodno planira da kasnije angažuje i druge voditelje čije bi se emisije našle u njenoj ponudi.
Inače, Karlson i Patel se znaju iz studentskih dana, a 2010. godine udružili su se da osnuju konzervativni sajt za vesti "Dejli koler", koji Patel još vodi.
Nova kompanija trebalo bi da ima i veb-stranu i mobilnu aplikaciju.
Potencijalno partnerstvo nove kompanije s "Tviterom" Elona Maska proširilo bi odnos između platforme i jednog od njenih najznačajnijih autora video-zapisa, i poslužilo kao test za video-ambicije te društvene mreže.
Podsetimo, Karlsonov iznenadni odlazak s "Foks njuza" krajem aprila usledio je nekoliko dana nakon što je emiter pristao da plati 787 miliona dolara za rešavanje tužbe za klevetu koju je pokrenula kompanija za brojanje glasova "Dominion voting sistems".
Kompanija je navela u tužbi da su voditelji "Foksa", uključujući Karlsona, promovisali "neosnovane" tvrdnje o neregularnostima i krađi glasova na predsedničkim izborima 2020. kada je Džozef Bajden pobedio Donalda Trampa.
Karlson je potom pokrenuo novu emisiju na Tviteru, novu verziju onoga što je radio poslednjih godina, dakle udarnog šoua "Taker Karslon tunajt".
Karlson ne samo što je bio najveća zvezda "Foks njuza" nego i televizije uopšte, barem po veličini gledališta od oko 3,5 miliona svake večeri. Takerovo prvo oglašavanje na Tviteru posle otkaza, 27. aprila, u prva dva dana odgledano 70 miliona puta.